• 12 mayıs 2018 galatasaray yeni malatyaspor maçı

    2 gün kalan maç.

    http://cdn.futbolarena.com/...riano_gol_izleex.jpg

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/..._NRzR_eJfgdZxzhXpqCg

    (bkz: ilk hedefimiz 21. şampiyonluk)

    büyükleri saymazsak ligin en iyi savunma yapan takımına karşı oynayacağımız maç. bu sebeple maçın başında golü bulamazsak da panik yapmak yok. 90+'ya kadar o sesleri statta bırakmaya hazır olun.

    ıslıklarla, yuhalamalarla, tezahüratlarla rakibi baskı altına alıp, takımımıza güç vereceğiz. bu takımı buraya taraftarı getirdi ve taraftarı şampiyon yapacak!

    50 bin aslan ilk dakikadan son dakikaya kadar susmadan destek verecek, maçta geriye de düşebiliriz, uzun süre golü de bulamayabiliriz. paniğe gerek yok. o baskıdan bir takımın çıkma şansı yok. 0-0'ı en iyi oynayan başakşehir bile dayanamadı yedi golü.

    hakem bugün açıklanacak ve yüksek ihtimalle bizim canımızı sıkacak bir tip yönetecek. maçı sürekli durduran, oyunu soğutan bir hakem. halis özkahya ve barış şimşek aklıma gelen ilk tetikçiler ama barış şimşek yakın zamanda görev aldı maçımızda ve bizi kupadan eledi. belki hüseyin göçek verilebilir. cüneyt çakır son hafta göztepe maçını yönetir. zaten bu hafta kupa maçı var, ligde görev verilmeyebilir. fırat da beşiktaş derbisini yönetmişti 2 hafta önce.

    bir de genç hakemler halil umut meler, yaşar kemal uğurlu ve ümit öztürk kaldı. bülent yıldırım bu maça verilmez. o telafi maçına verilir.

    taraftar baskısından etkilenmeme talimatıyla saydığım 3 genç hakemden birisi de verilebilir ama kim verilirse verilsin çok iyi niyetli olmayacağı hissindeyim.

    bize düşen aleyhimize verilen her kararda ıslıkla ve homurdanarak hakemleri de baskı altına almak olacak. yardımcı hakemler aleyhimize karar vermeye korkmalılar, aradaki kararları lehimize vermeliler. o baskıyı oluşturmalıyız.

    oradan kimse galatasaray galibiyeti dışında bir sonucun gelemeyeceğini ilk dakikadan itibaren anlamalı.

    sonrası futbolcularımızda. önce galibiyeti sonra da averajı düşünerek oynamalıyız.

    bir an önce cumartesi olsun lütfen. artık dayanamıyorum, galatasaray yetmezliğinin zirvesindeyim.

    (bkz: hedef 21)

    sen şampiyon olacaksın!
  • 15 nisan 2018 galatasaray başakşehir maçı

    maçı ofiste 6-7 galatasaraylı arkadaşla birlikte izledik. artık büyük maçlardaki galibiyet özlemi mi yoksa başakşehir'e, üç adama * ve malum şahıslara bu kadar dolduğumuzdan mıdır nedir gollerde inanılmaz bi' sevinç yaşadık. ben resmen patladım. en yakın arkadaşıma 5 metre koşup üstüne atladım. delirdik adeta.

    çok ihtiyacımız varmış şöyle bi' galibiyete. darısı beşiktaş'a.
  • lamore del calcio

    bekarlığa veda partisi yapıyor mu merak ettiğim yazardır. yapmıyorsa alacağı olsun, hele ki yapıyor beni çağırmıyorsa yok böyle birşey tanımlayamam hayal kırıklığımı.

    edit: galatasaray sözlük tarihinin en mal entry'si olarak tarihe geçmesi gerekir bu yazdığım. kız tarafıyla erkek tarafını karıştırdım arkadaş. ulvi gibi hissettim kendimi. ibret-i alem olarak kalacak bu.
  • sarı kırmızı itiraf

    neredeyse 21 yaşındayım sözlük. henüz 12 yaşında ayrıldım ailemden gittim izmir'e. atatürk'ü çok seviyorum o zamanlar. hala çok seviyorum ama o zamanlar kitapların ilk sayfasından fotoğrafını yırtıp fotoğrafıyla uyuyacak derecede. dedim ben atatürk gibi olacam. askeri lise sınavına girdim. yani askeriyeye gitmek istememin en büyük sebeplerinden biri de aileme de yük olmamak. bizim pederin işler pek rast gitmez. 8'inci sınıfım. kazandım. çok büyük zorluklarla kazandım. nasıl mutluyum ama uçuyorum. neyse gittim izmir'e direkt askeri disiplinin içine düşerek biraz şokladım. komutan geliyor dikkat, komutan gitti rahat, gece 21:45'te koğuş ışıkları sönük herkes uyumuş vaziyette ranzasında olacak gibi şu an aklıma gelen saçma sapan tamamen şekil amaçlı bir sürü şey. 21.45'te uyunacak diyor nöbetçi. e amk galatasaray maçı var onu nasıl yapacağız? ben anlamam diyor emir böyle. komuntana gidiyorum "komutanım böyle böyle" başlatma maçına diyor.

    kısa dipnot: askeri liseye başlarken 125 disiplin puanı ile başlıyoruz. mesela bi bok yedin komutan sana 2 hafta sonu izinsizlik verdi diyelim. 2 haftasonu yani 4 gün dışarı çıkamıyorsun. bu da 14 gün boyunca hapis hayatı yaşamak demek. her günün cezası ise 3 puan. o da 12 puan ediyor. geriye 125 eksi 12'den 113 puanın kalmış oluyor.

    sözlük lisede okuduğum 5 sene boyunca saçtan, sakaldan, yatak bozukluğundan falan gibi suçlardan hiç ceza almamama rağmen 32 puanla mezun oldum. diyeceksin ki ne yaptın? cimbomun maçını izledim. pişman mıyım? tabii ki hiç pişman değilim. cezalarımın yüzde sekseni "uyuyor olması gereken saatte maç izlediği tespit edilmiştir" yönünde idi. hiç problem değil.

    lise bitti harp okuluna geçtik. orda da aynı! neyse subay olacağız çok güzel amk falan gibi hayallerle okuyoruz orda da sonra soktuğumun darbesi oldu. kapattılar okulu amk. benim okuduğum 7 senelik hapis hayatı falan boşunaymış yani. hayata küstüm. döndüm eve kendimi odama kapatıyorum çıkmıyorum. bunalımdayım. ne yarak yiyeceğim ben diye kara kara düşünüyorum. kimseyle konuşmuyorum. annemle babamla dahil. yemin ederim 2-3 hafta boyunca kimseyle bi kelam etmedim. o anlarımda benim yanımda olan, beni hayatımın hiç bir dakikasında ne olursa olsun yalnız bırakmayan, asla küsmediğimiz, dünyanın en yüce sevdası vardı. sadece galatasaray vardı. bu aslında bir teşekkür yazısı. adını galatasaray koyduğumuz bu kutsal sevdanın çatısı altında beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan galatasaray'a ve siz güzel insanlara çok teşekkür ederim ağabeyler. yemin ederim hepinizi o kadar seviyorum ki anlatamam. benim için ne kadar değerli olduğunuzu anlatamama. yazadurun.

    edit: son şampiyon olduğumuz sezon gazımı alamayıp içtima alanında meşale yakmıştım. en okkalı cezam budur. savunmam:
    http://gss.gs/ZB4.jpg
    https://i.hizliresim.com/YOOqpk.jpg

    şu an ne yaptığımı soranlar icin edit2: şu an istanbul üniversitesi elektirk elektornik mühendisliği bölümünde okuyorum. askeriye defterini kapattık. mühendisliği de birakasim var ama bakalım hayırlısı.

    edit3: bok gibi yazı olmuş. hiç beceremem. özür dilerim.
  • 5 aralık 2012 sporting braga galatasaray maçı

    onlarlayim su anda sözlük. takımın kaldığı otel melia da. imparatorla tanıştım abdurrahim albayrak cok ilgi gösteriyor sagolsun tanıdığının yegeniyim diye. salak gibiyim ne yazcam bilmiyorum. he bu arada elmander - burak çıkıyoruz. imparator ole uygun gormus savunma psikolojisine girmeyelim die.

    cok mutluyum be sözlük aksam gelen turla devam eder inşallah

    edit: havami siksinler ünal baskan ali dürüst fernando meira ile de tanıştım ya la. *

    + felipe melo + tafo + selçuk inan! + elmander! + nando ve kral