1 2000-2001 sezonu için aziz yildirim'in mustafa denizli'ye soyledigi iddia edilen cümle. şikenin itirafı. fenerbahçe'nin büyüklüğü.
7 bence doğrusu "takımı sen mi şampiyon yaptın sanıyorsun" ya da "takımı kendinin mi şampiyon yaptığını sanıyorsun" cümlelerinden biri olan ifade.doğrudan almışsanız bilemem. aziz yıldırım'ın dil bilgisi böyle bir cümle kurma potansiyeli barındırıyor olabilir. ama olmayabilir de.
8 (bkz: aziz yıldırım) (bkz: türkiye birinci ligi 2000 - 2001 sezonu) (bkz: mustafa denizli) (bkz: 13 mayıs 2001 galatasaray ankaragücü maçı)