• 38
    hadi hayirlisi, izledik dardanel reklamını da, rize'ye rize'nin hak ettigi muameleyi gösterelim, yeter. tuzemen de konusuyor nasıl bi adam bu ya.

    dakika 10 -- rizeliye bak, hemen geliyor lemina'nin basina terbiyesiz. tuzemen de akbaba övmekle meşgul, belhanda'ya laf sikistirayim derken belhanda çok güzel iki dikine hareket yaptı, susmadı yine adam ya, yahu sen nasıl adamsın. tekrar söylediğinde bu sefer taylan'i da araya sikistirmak aklına geldi yalnız. hem rize'ye hem tuzemen'e atin hadi canisi.

    dakika 16 -- nasıl penaltı kirmizi degil la bu?

    dakika 17 -- terim'in ceket ciks yalnız, seviyorum bu adami.

    dakika 20 -- nasıl bi faul ulan bu linnes'in yaptigi? toptan sonra ulan, yuh be yuh.

    dakika 21 -- oo bize de faul calabiliyormus bak, helal.

    dakika 22 -- ömer güzelsin. adamlar senden büyük yalnız.

    dakika 24 -- adem'e uc kisi giriyor, sonra adam aa ben mi yaptım diyor. rizeli kendini yere atıyor yok yere, oyun duruyor aninda, hakeme gözlük eline de sozluk.

    dakika 26 -- adem ne güzel kafa atti da olmadı iste.

    dakika 27 -- garmashi midir nedir, tam bi cinsiyetci küfür nesnesi.

    dakika 29 -- sener ofsayt ama pozisyon güzel. adem'den kaleciye baski, atıyordu ya adeta ters selçuk inan topuk golu.

    dakika 30 -- rizeliler yerde oturuyor, yatırıyor, pikniğe gelmişler yaylanin kisi ayazdır.

    dakika 33 -- tuzemen boş konusuyor da terim'in topugu kacirmasini kacirdi. iyi seyirci varmis, yirmi binin uzeri. besiktas'tan bi en az 11500 fazla.

    dakika 34 -- abarhoun da yattı cay bekliyor, güzel kurtardı. her şey ofsayt yalnız.

    dakika 35 -- terim ciks, kartal kalkar dal sarkar. samudyo da ben bi galatasaraylinin da çenesini kırayım dedi.

    dakika 36 -- top kaybediyoruz ama güzel de baski yapıyoruz. rizeliye dokun faul.

    dakika 37 -- rize sikisti mi faul. oh ne güzel.

    dakika 38 -- güzel geldik, omer topu breda'ya yolladı, özlemiş.

    dakika 39 -- yine bir duran top, yine dil altı hapları.

    dakika 40 -- burak dendikçe titriyorum istemsizce nedendir, belki de basarisiz topuk pasi denemesidir bilemem. hava da buz, yerler buz.

    dakika 41 -- samudyo hakeme iki yalama yaptı abi belhanda abi bana vurdu abi bi şey yap abi diye. yemezler gulum sacını sevdiğim, ayak bacak kiran ama hala boş boş yerde yatan adam.

    dakika 42 -- ooo sonunda muallaktaki pozisyonu bize olarak faul verme esigi gecildi, icine sictin ulan ilk yarinin hakem bozuntusu.

    dakika 43 -- ahmet sicti, lemina bez getirdi.

    dakika 45+2 -- ah ah, taylan kalenin az üstünden kacirdi.

    devre arasi -- aticaz aticaz, guzel gunler gorecegiz gunesli gunler. tuzemen'i susturuyorum.

    dakika 47 -- yok yere kart yedi adem sanki.

    dakika 49 -- hop sari kart marcao'ya, ne kadar cok bagir ellerini havaya kaldir, o kadar kart.

    dakika 50 -- ogulcan'in yugoslav faulune kart yok. hakem kontrolden cikmis zat'a donuyor. tam bir sinir harbi.

    dakika 51 -- sener çizgiden cikardi opuyorum yanaklarindan.

    dakika 54 -- oguz kagan sokakta gor dayak at.

    dakika 55 -- atilla karaoglan'mis.

    dakika 59 -- o kadar hak yersen boyle saçma penaltı vermek zorunda kalırsın atilla. hadi simdi git, girsin umar aminu.

    dakika 60 -- adem gol gol gol.

    https://streamja.com/Wd0j

    dakika 65 -- bugun galatasaray'da en etkili sener'mis tuzemen'e gore. iyi oynadı da, yani leventçim. derken okan karşı karşıya cikardi, helal.

    dakika 66 -- apaçık ofsayt leventçim sen de git yat istersen he.

    dakika 67 -- takim yoruldu degisiklik yap hoca.

    dakika 68 -- levent kufredemiyorum hala ofsayt diyosun.

    dakika 69 -- 19797 seyirci. ogulcan'i da sevmedim sut oglan.

    dakika 71 -- omer'e aninda sari kart, aynisini rizeli yapınca ses yok. penaltı verdim ya çakarım sariyi diyor atilla.

    dakika 73 -- linnes rizelilerden öğrendi pikniği, ogulcan'a takip bagcik bağlıyor.

    dakika 74 -- oha kendini yere atti ve penaltı aldi, rakibin de şereflisi lazim.

    dakika 75 -- omer diyor ki yukarda allah var.

    dakika 76 -- kartal gibi bakıyor ismail.

    dakika 77 -- ogulcan atti yemek geldi.

    dakika 82 -- leminaaaaaa

    https://streamja.com/zGkk

    dakika 90+4 -- cok afedersiniz sozluk ahalisi ama, oyle goze boyle yaprak.

    dakika 90+9 -- atilla, verdirmezle o golu atillaaaaa. hadi ağlayın simdi.

    galatasaray 2 - 1 çaykur rizespor
    ben 2 - 1 levent
    atilla -1

    hadi yatin zıbarın.

    edit: ismail kartal ne bos adamsin sus be sus. ya da yok, agla. agla, agla, aglamayan fenerli. levent kartal'a egzajere etme dedi, kitap çarpsın ben duymadım boyle bi sey.