kendisinin ekranlara çıkması, kamera önünde yer alması, röportaj vermesi sanki "futbola sürüklenmiş çocuk" gibi düşünülüyor. bu düşünce yanlış. kimsenin kimseyi sürüklediği yok. bu camianın içinde doğmuş, bu camianın içinde yetiştirilmiş, henüz bu camiada büyüdü diyemeyiz çünkü hala çocuk ama bir yere sürüklendiği yok. kendisi heves ediyor, kendisi futbol izliyor, kendisi eğitim alıyor ve gelecekte fb başkanlığı için mutlaka yarışacaktır.
https://gss.gs/6vD.jpeg bu çocuk yarın bize hakaretler edip iftiralar attığı zaman ben yine kendisine kızmayacağım çünkü bu yolun yolcusu olduğu için, fbnin potansiyel başkan adayı olduğu için, kendi tabanına ve kendi taraftarlarına oynadığı için söylemlerini ciddiye almayacağım. bunun gibi binlerce fenerli çocuk var. bu şanslı doğmuş ve bu şansı kullanıyor, farkı bu kadar.