23784
galatasaray'ı büyüttüğü kadar kendisini antrenör olarak büyütmediğini düşünüyorum. galatasaray, kendisi döneminde ve kendisi sayensinde 5x büyüdüyse, okan buruk hocalık olarak 2x-3x büyüdü. "galatasaray'ın teknik direktörlük koltuğuna cuk oturan" bir hoca olarak geldiği yerde, koltuk artık kendisine büyük geliyor.
tüm bunları söyledikten sonra birkaç ay öncesine kadar sezon sonu ayrılması gerektiğini düşünüyordum. ama 2 sebeple bu fikrimden vazgeçtim.
1- galatasaray yönetimi kendisinden daha iyi bir hoca bulamaz.
2- okan buruk'u ite köpeğe yem etmeye niyetimiz yok.
bu yüzden yönetim hocadan bazı rolleri almalı. ne bunlar? başta transfer. hocanın isim ısrarları şimdiye kadar iyi sonuçlanmadı. "profesyonel bir transfer aklına sahip yöneticimiz" tarafından hocanın istediği profillere uygun oyuncular seçenek olarak sunulmalı en fazla. böyle bir yöneticinin olmayışı da yönetime yazacak eksilerde gerçi ama neyse.
bir diğer önemli konu, 5. sezon için artık kadro revizyonu şart. mevcut kadroda 3 yılı devirmiş tüm yabancı oyuncular gönderilmeli. okan buruk'un otorite kurmasını bana göre kadrodaki bu oyuncular zorlaştırıyorlar. evet okan buruk oyuncular için rahat bir ortam sunuyor. ama şimdiye kadar bu rahat ortam başarının anahtarıydı. ancak mevcut durumda suistimal edilmeye başlandı.
tüm bunları söyledikten sonra birkaç ay öncesine kadar sezon sonu ayrılması gerektiğini düşünüyordum. ama 2 sebeple bu fikrimden vazgeçtim.
1- galatasaray yönetimi kendisinden daha iyi bir hoca bulamaz.
2- okan buruk'u ite köpeğe yem etmeye niyetimiz yok.
bu yüzden yönetim hocadan bazı rolleri almalı. ne bunlar? başta transfer. hocanın isim ısrarları şimdiye kadar iyi sonuçlanmadı. "profesyonel bir transfer aklına sahip yöneticimiz" tarafından hocanın istediği profillere uygun oyuncular seçenek olarak sunulmalı en fazla. böyle bir yöneticinin olmayışı da yönetime yazacak eksilerde gerçi ama neyse.
bir diğer önemli konu, 5. sezon için artık kadro revizyonu şart. mevcut kadroda 3 yılı devirmiş tüm yabancı oyuncular gönderilmeli. okan buruk'un otorite kurmasını bana göre kadrodaki bu oyuncular zorlaştırıyorlar. evet okan buruk oyuncular için rahat bir ortam sunuyor. ama şimdiye kadar bu rahat ortam başarının anahtarıydı. ancak mevcut durumda suistimal edilmeye başlandı.


