• 2
    oncelikle kim yazmissa eline saglik super olmus. hayatimda duydugum en iyi bestelerden bir tanesi. icinde kufur olmadan, cirkeflesmeden saf duygulari ifade eden bir mars. sirf bu tezahurati soylemek icin kutuya girebilirim.

    tam sozleri:

    sevdali yureklerde beyaz surgunler
    halayla,turkulerle sevdi bu kalpler
    yildizlar tutustu siyah beyazla
    marslarimiz aglasin kartal askiyla
    besiktas seninle olmeye geldik..besiktas

    gucune guc katmaya geldik,
    formanda ter olmaya geldik,
    besiktas seninle olmeye geldik.. besiktas

    barbaros meydani'nda dun gibi sevdan,
    derin bir nefes cektik abbasaga'dan,
    bir umudum sensin anliyor musun,
    hayat yasanmiyor senle olmadan,
    besiktas seninle olmeye geldik.. besiktas

    gucune guc katmaya geldik,
    formanda ter olmaya geldik,
    besiktas seninle olmeye geldik. besiktas
  • 6
    istediği kadar güzel beste olsun! ağzının suyu akarmışcasına şöyle güzel, böyle güzel demeyi nasıl beceriyorsunuz anlamıyorum. ben deplasman maçını tv'den izlerken, eskaza dilime dolanmasın rakibin tezahüratı diye kısık sesle izliyorken, millet 'keşke araklasak, allahım götümün kapağı kaydı bu nasıl beste?' mantığıyla yaklaşıyor. vay anasını hakkaten! rakip şampiyon olsun tebrik edelim, avrupa'da başarılı olsun tebrik edelim de; marşlarına hayranlık beslemek de neyin nesi? sakın bana 'ironi' kelimesiyle gelmeyin.

    umarım entry yazdigi basligi kurutan yazar olurum. zira sol frame'de görmek bile istemiyorum bu başlığı...
  • 8
    beşiktaş taraftarının maç olmayan bir pazartesi akşamı sokakta içerken bestelediği, küfürsüz ve duru bir bestedir. "neden galatasarayın böyle bir bestesi yok yeaaa" diyenlere cevabımsa şudur. galatasaray taraftarı maç dışında toplanmamaktadır, daha doğrusu maç dışında toplanacak bir yeri yoktur.

    ayrıca isterse ödül alsın hatta eurovision u kazandırsın farketmez. açıp dinlemem, bi beşiktaşlının yanında övmem.
  • 13
    türkiye'de yapılmış en iyi tribün marşı olduğundan şüphem bile yok. kontra falan bunlar tribün dinamiklerinde normal şeyler de, bestenin aslını ve kontrasını karşılaştırmak pek de mümkün değil. yani karşılaştırılırsa da durum galatasaray adına çok iç açıcı olmaz.

    bir tarafta "bir umudum sensin anliyor musun" diğer tarafta yok götünden kan almaya geldik, yok ananı şaapmaya geldik. aman ne yaratıcı, nasıl bulunmuş bu sözler? biz arkadaşlarla alkollüyken sevdiğimiz sevmediğimiz kişilere besteler yapar eğleniriz zaman zaman, onda bile ilk akla gelen sözler bunlar olduğu için hiç söylemeden geçeriz. adamlar bestenin en güzelini yapmış, galatasaraylı da olsan fenerli de olsan aç dinle yani o derece, çıkıp ilk akla gelen küfürlerle doldurup kendilerine yöneltmek şaşırdığım bir şey değil, ama "işte beşiktaş'a kapak" misali yakıştırmalar biraz şaşkınlık verici.

    bizim de az çok güzel marşlarımız var, çok sevgili taner yılmaz'ın tribünlerde de söylenen bestesi şereftir seni sevmek tüyleri diken diken eder mesela, ama beşiktaş'ın bu son yaptığı çok sıradışı güzellikte, kabul etmek lazım. daha güzeli yapılır söylenir mi? yapılır yapılmasına da...
  • 16
    nevizade geceleri ile beraber en beğendiğim bestelerden biridir. sözleri anlamlıdır, melodisi de iyi oturur tribün ortamına. hatta nevizade geceleri'ne göre daha tempolu olması yüksek sesle ve coşkulu söylenmesine sebep oluyor. nevizade geceleri biraz daha duygulu ve ağır bir beste. neyse yani müzikal bir yapıt sonuçta bu renklerin önemi yok, tebrik etmek lazım. ha bir de artık kim yapmış bilemiyorum ama kontrası da afedersiniz yarrak gibi olmuş...
  • 19
    vaktiyle reha muhtar beşiktaş tribünlerinde bayanların topuk sesi duyulur, galatasaray tribününde bu yok demişti. lakin olmasına imkan da yok.

    kapalı tribünde karılar kızlar, şimdi sakso zamanı dişi kartallar... bu kontrayı yapan grubun hakim olduğu tribünde duyulur mu lan kadının topuk sesi? ha beşiktaş tribününde küfür yok mu? var ama onların küfürleri kadınların da edebileceği küfür. *

    allah aşkına galatasaray tribününde olan bir bayanın 'şimdi sakso zamanı dişi kartallar' demesini mi bekliyorsunuz. bu mudur sizin kontra mıdır nedir , o anlayışınız... tribüne gelen kadına burası erkek mekanı deseniz daha az dışlarsınız lan...
  • 20
    ultraslan tarafından üzerinde başarılı bir şekilde oynanmış beşiktaş tezahüratı.
    haydi saldır galatasaray'ı değiştirip küfür eden bir güruha,
    'sırtındaki teri silmeye geldik,sırtına havlu koymaya geldik beşiktaaşşşş ' diye kontra yapılmalıydı haklısınız.

    adult: demek bir besteyle * çalınabiliyormuş liseli gençlerin gönlü.
    ali sami yen'e küfür eden o. çocuklarına yapılan bu kontra az bile kalmıştır kanımca.
  • 21
    sözler güzel ve besteye iyi uymuş hakkaten. ama besteden de icracısından de nefret eden biri olarak şu tezahürata sempatiyle bakmam mümkün değil maalesef. bunu peşindeyiz'den de artık nefret eden birisi olarak yazıyorum. ama en azından giden sevgili, kalan sevdalar temalı romantik sözler yazmamışlar o iyi olmuş. yanlış anlaşılmaması için şunu da söylemem lazım; izmir'in tribün kültürünü almış biri olarak, en küfürlüsünden en romantiğine ne söylenirse 'aa bunu sevmem' demem sesim kısılana kadar bağırırım.

    kontra olayını beğenmeyen, orjinaliyle kontrasını kıyaslayıp oradan giydiren arkadaşlar da şunu izleyiversin bi zahmet:
    http://www.youtube.com/watch?v=1t5qjGFbGpQ
  • 22
    gayet güzel bir kontraya sahip beşiktaş zırıldaması. ortada nevizade geceleri gibi şarkıcıların yazdıklarını değiştirip de yapıştır gitsin yapılmamış bir beste varken bunca hayranlık uyandırması da ayrı bir enteresanlık konusu ya neyse. nasılsa onu peşindeyiz güruhu yazdı elit de değil zaten lan onlar. bak diğer tarafa gücüne güç katmaya geldik, hayat yaşanmıyor senle olmadan demiş vay vay vay hey hey hey böyle yaratıcılığa can kurban hakikaten be. ne kadar duru ne kadar lirik ne kadar şiirsel a.k. kontrası içinse tabi tribünde ilk defa küfürlü bir kontra yapılıyor, bundan önce diğer takım taraftarları zaten hiç böyle şeyler yapmazdı. haydi saldır galatasarayı* aslında musiki cemiyetinden arkadaşlar değiştirdi ve icra etti yoksa rakip tribünlerle alakası yok. o sözleri söyleyip kendinden geçen tribünde hiç topuklularıyla ortalığı tıkırdatan kadın da yoktu. ulan herkes muhteşem bir biz bokuz be valla.
  • 24
    nasıl nevizade geceleri herhangi bir kontrayla mundar olmayacaksa, bu marş da herhangi bir kontrayla mundar olmayacaktır. nevizade gecelerine kontra bir marş yazılsa, hanginiz nevizade gecelerinin mundar olduğunu düşünür. ya da hanginizin nevizade gecelerini söylerken tüyleri diken diken olmaz... vazgeçer misiniz nevizade gecelerine bir kontra yazılırsa, nevizade gecelerini söylemekten?

    bırakalım bu işleri, ultraslan elalemin marşına kontra yazacağına, otursun bizim takıma ateşleyici bir marş yazsın. biz de burada liseli gibi; amunagoduk oğlum adamların tezahuratının, mundar ettik adamları, harbi çok pis göt oldular muhabbeti çevirmeyelim...

    kimse bana onlar da bize yaptılar demesin, burada kimseyle sidik yarıştırmaya gerek yok. biz galatasaray'ız, biz galatasaraylıyız, biz onların rüyalarında bile elde edemeyecekleri başarılar yaşadık. bırakalım da onlar önce üçüncü büyük olmanın acısını çıkarsınlar içlerinden... bizim rakibimiz hiçbir zaman beşiktaş olmadı olamaz da, o yüzden herkes rahat olsun. onlar da marşlarıyla, tezahuratlarıyla, çarşısıyla kendini avutsun...

    tanım: beşiktaş'ın yeni marşıdır. iyi olsa ne yazar olmasa ne yazar. çok da sikimde olmayan marştır nihayetinde...