resim
Tanguy Ndombélé Alvaro
Takım:Galatasaray
Mevki:Merkez Orta Saha
Yaş:27
Boy:1.81
Uyruk:Fransa
  • 1199
    işin iyi tarafından bakmak lazım birazda. mesela davinson sanchez'i kiralayıp, kendisine 9 milyon euro verilebilirdi. kaldı ki orta sahaya daha çok ihtiyacımız vardı.
    kiralık oyuncu işte.. oynarsa gönlüme oynamazsa şeyime. umarım "kiralık sözleşmesi feshedilebilir" maddesi vardır da gelecek ay yollarımızı ayırırız.
    sezonun ilk yarısı bitti, aralık ayına geldik beyefendi hala hazır olacak diye bekliyoruz.
  • 1200
    yatırım yapılan romenlerin fos çıkması, üzerine icardi'nin kendini bulması bizi bu tip futbolculara yönlendirdi. aynı dönem breivik transferi gündem olduğunda kılıçlar çekilmişti bu yüzden.

    tutunca karakter analizi yapılıyor diye övülüyordu, şimdi de eleştiriyi yapmak lazım. bu adamın gözündeki ışık sönmüş be kardeşim nasıl rehabilite edeceksin.

    allahtan beşiktaş gibi uzun kontratlar yapılmamış. şampiyonlar liginde olduğumuz ve hemen katkı almamız gereken bir dönemi kaybetmiş olduk. umarım gelecek yıllar için gerekli dersler çıkarılmıştır.
  • 1201
    dün sabah paris'e uçuşumda denk geldik kendisi ile. ayak üstü sohbet etme imkanı buldum. 'dünkü pendik maçı nasıldı?' diye sorduğumda, pendik adını bile anımsamadı. sonradan aklına geldi - 'saha bok gibiydi' dedi.
    zaten yabancı topçuları motive edememizin bir numaralı sebeplerinden birisi bok gibi sahalara sahip olmamız.
    süper lig'in marka değerini bu boktan sahalar, tarihsiz kulüpler aşırı düşürüyor. *bence*.

    çocuğun kafa bırak futbolu, hayatta değil gibi. çok sempatik bir çocuk, yani öyle 'şımarık' diyemem. ama varoluşsal sancılar çekiyor - çok belli.

    fit değil lakin dombili de değil.
    selfie isteğimi de kırmadı sabah 7 olmasına rağmen.

    futboldan daha büyük bir sorun var kendisinde.
    o sorunu çözersek, futbol kendiliğinden çözülür.
  • 1202
    kendisinin gelmesini çok istedim. bana göre piyasadaki alabileceğimiz en iyi orta sahalardandı. denedik ancak kendisi bence kafasında futbolu bitirmiş. türkiyede bu gamsızlığını yenemediyse hele de galatasaray taraftarına rağmen bence en yakın zamanda yollarımızı ayırmamız lazım.

    ama yönetime kızamıyorum. kim olsa o risk alınırdı. ama tutmadı. her zaman da tutacak diye bir şey yok.
  • 1203
    damarlarına kadar hissiyat ve tutku akan bu camiada futbol oynayacak motivasyonu bulamıyorsan kendinde emekliliğin gelmiş demektir. güzel kardeşim bu taraftar kafayı 2023 yılında elimizden kaçırdığımız bayern münih maçlarında kırdı. nerede eksiğimiz var? hangi adımları atarsak eleyebiliriz? seneye olsun da bir daha maçımız olsun. bunların peşindeyiz güzel kardeşim. sağ ayağını gevşeterek attığın adımlar, kaldıramadığın koca poponla kötü hatırlanacaksın muhtemelen. beni yanıltırsan memnuniyetle g*t olurum.
  • 1204
    spurs ile 1.5 sezon daha sözleşmesi var. ondan sonra allah kerim. adam bir ingiliz kulübünü tokatlamış. tembel tembel, kulüp kulüp dolaşıyor kiralık sözleşmeyle. ben hayatımda galatasaray’a gelmiş bundan daha tembel bir futbolcu görmedim.

    yapacak bir şey yok. paramız yoktu bonservis ödemeye ve böyle bir risk aldık. sergio ve kerem demirbay’dan yedek olarak çalacağı her dakika haram bu adama. az daha şampiyonlar liginden eletiyordu bizi. olmuyor, olmayacak belli ki.
    yalnız olan hocama da saygı duydum. bu adamı bile kazanmak için defalarca şans verdi.
  • 1205
    kendi oyuncularımız için bize örnek olması gereken fransız. tottenham hiç tarihimizin en pahalı transferi falan demeden bavulunu eline vermiş/veriyor. böylelikle ndombele kendilerinin değil bizim problemimiz durumunda.

    bazen böyle toksik, iyi sonuçlanmayacağı aşikar olan durumlarda yolları ayırmak en güzeli. son 10 yılda pek çok olumsuz örneğini gördük takımımızda.
App Store'dan indirin Google Play'den alın