https://x.com/i/status/2052401522563076261 muhabir şampiyonluk hakında ne düşünüyorusun diyor, mertens daha değil cumartesi kazanmamız lazım diyor. galatasaray sadece bir futbolcu kaybetmedi geçen sene bir karakter bir idol kaybetti.
belki kaptan değildi belki oyunu günden güne geriye gidiyordu ama bence takımın takım olmasında ki en önemli parçalardan bir tanesiydi muslera ile birlikte.
bu sene onu kaybettik biz, muslera ve mertens'in olduğu yerde ciddiyetsizlik olmaz, maç seçilmez. hele şampiyonluk yoluna girilince kocaeli, samsun gibi takımlara puan verilemezdi.
umarım gelecek sezon mertens gibi hem oyunuyla hem karakteriyle galatasaray'ı yukarıya taşıyacak oyuncular alırız.