• 9951
    transfer olduğu dönemde 2.5m'a anlaştığımız ancak adı sevilla ile anılınca 3.35 vermek zorunda kaldığımız söyleniyordu.

    kendisini zerre sevmem, beğenmem ancak kötü topçu flan değil bunu belirteyim.

    fakat hem canı istediğinde oynayan, genellikle de canı istemeyen, hem de kendise özel bir sistem geliştirilmesi gereken oyuncudur.

    19 mayıs 2019 galatasaray istanbul başakşehir maçının 2. yarısında ki gibi isteyince 15-20 dakikada 2-3 gol ürettirebiliyor.

    ben sosa'lı, formda oğuzhan'lı 14-15 bjk'sindeki küçük üçgenlerle oynanan oyunda ciddi verim alınabileceğini düşünüyorum.

    bir de bu kadar eleştirilmesinin, vurulmasının nedeni bana göre "asistin asisti" diye senelerdir milleti yiyen belhandaspor'lulardır.

    adam kötü oynadığında bile "bak belhandanın ayağına değdi ondan gol oldu" diye saçma argümanlarla savunulunca karşı cephede tepkiler sertleşmeye başladı tabi.
  • 9952
    kendisinin olayı tamamen aldığı maaş. sanırım ilk sezon 4.4 milyon euro, geçen sezon da 4.2 milyon euro kazandı bizden.

    eğer ki bu adam ilk sezon 2.5 milyon euro, geçen sezon da 2.75 milyon euro kazansaydı kimse bu adamı yerden yere vurmazdı. tamam bana göre de 10 numaralı formayı hak etmiyor, gitmesi gerek, bize yakışmıyor falan ama bu adam büyük maçlarda hep iyi oynadı renktaşlar, hakkını yemeyelim. en son fener maçında* atılıp takımı eksik bırakmasına rağmen atılana kadar gayet iyiydi. geçen sezonki başakşehir maçı*, arenadaki trabzon maçı*, hakeza süper kupa maçı* vs.
    bu sebeplerden dolayı kendisi ile ilgili bir planım var. :)

    (bkz: #2900737)
  • 9953
    kendisin olayı tamamen aldığı maaş olmayan oyuncu. diagne nasıl eleştiriliyorsa, badou geldiği 2. sezonda nasıl eleştirildiyse o yüzden eleştiriliyor. bu saydığım iki oyuncu da 2.7m euro bandında kazandı. eleştirilmesinin sebebi tamamen kötü oynaması kardeşim. bunu niye anlamak istemiyorsunuz ısrarla ? mevkidaşları skor asist katkısı yaparken biz eleştirmek yerine yeri şurası değil burası muhabbetine giriyoruz. ha illa para muhabbetine gireceksek; belhandanın yarı maaşına (yaklaşık 2m euro oluyor bu :d) onlarca oyuncu bulursun belhanda'dan iyi katkı verecek. iyi oynadı diye övülen maçta * boş kaleye atamadığı bir gol var ki onu ortalama bir stopere versen en azından kaleye yetiştirirdi. şut atamayan hücum oyuncusu kalmadı kardeşim artık anlayın bunu. böyle yarışamıyorsun işte avrupa takımlarıyla. skoru değiştirebilecek silahın ne kadar fazlaysa o kadar güçlüsün. biz hala oyuncuların gönlünü bulmaya çalıştıkça vasata mahkum kalmaya devam ederiz.
  • 9954
    antalyalı yazarlar bilir, antalya'ya ankara gibi bir şehirden gelirken toroslardan geçersiniz. dağların denize bakan tarafı ile iç tarafı arasında büyük bir iklim farkı vardır. havadaki nemin hissedilmesi ve palmiye tarzı ağaçların başlaması ile antalya'ya geldiğinizi bilirsiniz. belhanda da tıpkı böyle. başlığının yanında 2'den fazla bir sayı görülünce insanların kendisi üzerine tartıştığını ve sezonun başladığını(bu durumda devam ettiğini) hissediyorsunuz.
  • 9956
    bu adam zaten yollanmış olmalıydı. kendisi kötü oynuyor. ister diyin adam ileriye yakın oynamalı ister diyin ciddi oynamıyor. sonuç olarak adam saçma sapan pas hatalarıyla gol yedirtiyor, aptalca fauller yapıyor tehlikeli bölgelerde, aptalca takımı eksik bırakıyor. israrla adam her iyi şey yaptığında övmek felan saçmalık. yahu birçok vasat altı futbolcu gol atıyor,asistin asisti yapıyor zaten. bu adam galatasaray seviyesinde advanced playmaker ise ve 4 milyondan fazla para alıyorsa maçlarda sürekli atağı yönlendirir sürekli sorumluluk alır ve topu iyi kullanır. sneijder kaç metreden çakıyordu. takımın berbat zamanlarında derine gelip alıp oyunu kuruyordu adamın önündeki adama topu yuvarlayamadığını hiç görmedim ben ama kaç metrelik paslarını net hatırlıyorum. sneijder’den önce de tonla adam geldi geçti. belhanda gol atamıyor, asist yapamıyor, önündeki adama topu yuvarlayamıyor. e ilk geldiğindekinin aksine bu adam artık adamını da kovalamıyor. bu adam kafasında bitirmiş futbolu daha da savunmayın artık. yetenekli olabilir fakat bu adam uzun süredir formsuz. benim görüşüm bunun 10 yaş gencini 1 milyon eurodan azına getirip onunla uğraşmamız. bırakalım da genç ama sıkıntılı topçuyu adam etmeye uğraşalım hiç değilse zarar etmeyiz aldığımıza satarız. ayrıca ben arap yarımadasından oyuncu alınmasına da karşıyım. profesyonellikten uzak ve maç içerisinde duygularına hakim olamıyorlar.