sezon başı bellingham'ı geride oynatma planından bahsetmiş ama babası buna caz yapmış benim oğlumu nasıl geride oynatırsın diye. millete de kötü örnek oluyorlar birader siz kimsiniz? sirk bile daha profesyonel yönetiliyor.
297
taktik bilgisiyle bayern’in elinden şampiyonluk almış adam.
real’de istediğini yapabilse belki real’e çok görkemli sezonlar yaşatabilirdi. sahadakiler oyununu oynamadı hiç. sezon başında yumruğumu koyacam filan deseydi başta perez kendi gönderirdi, şimdi perez öyle bir adam arıyor. klasına uygun bi şekilde davrandı hiç uğraşmadı.