3079
bu takımın üzerinde ah var. dünya kupasında böyle takımlar genelde beklentinin çok altında kalır. montella'nın kafa yapısını anlıyorum. burayı bir milli takımdan çok bir kulüp takımı gibi yapmak, arkadaşlıkları pekiştirmek istiyordu, bunu da başardı. bence gelen başarıların sebebi de bu. buraya kadar her şey tamam. artık milli takım oldu. parçaları oturdu. kimse montella'dan kerem aktürkoğlu'nu alma, orkun'u alma demiyor. ama iki sezondur adeta yokları oynayan kaan ayhan, çağlar söyüncü, mert günok, irfan can kahveci, oğuz aydın'ı çağırma bir zahmet. danimarka ligini sallamış, kulübünün en az 25 milyon istediği aral şimşir'i irfan can, oğuz aydın'a tercih ediyorsun. şunun izahı yok. ajax ile başarılı sezon geçirmiş ahmet can kaplan'ı almayıp, çağlar'ı alıyorsun. yusuf akçiçek'i almayıp yaşı 32 olmasına rağmen hala amatörce hatalar yapan samet akaydin'i alıyorsun. kaan ayhan yerine demir ege tıknaz var, atakan karazor var, bana kalırsa eren elmalı'nın yerine eski hellaç'ın hakkıydı o forma. mert günok'un yerine şengezer var ersin var. isimler üzerine çok büyük haksızlıklar oldu. özellikle kaan ayhan, samet akaydin, mert günok ve irfan can kahveci seçimleri çok heves kırıcı oldu sezon boyunca emek veren milli oyuncular için.

