170
başkan olursa fener'i uçuruma sürükleyecek gibi görünen başkan adayı. türkiye gibi popülizmin zaten prim yaptığı bir ülkede bile aşırı popülist kalıyor. fener'in olmayan gelirleriyle bol keseden para dağıtıp zaten uefa'dan ceza alacakken çok daha ciddi yaptırımlarla karşı karşıya bırakabilir.
bu arada onunla anlaştı bununla anlaştı diye haberler pompalatırken kimsenin kulübüyle görüşmediğine eminim. sadece menejerlerine kaç para istiyorsunuz diye sorup oluru varsa tamam veririz diyor ama ortada somut hiçbir şey yok. ya lafının altında kalmamak için ederinin çok üzerinde paralar verecek ya da sözünü tutamayan başkan olacak.
bu arada onunla anlaştı bununla anlaştı diye haberler pompalatırken kimsenin kulübüyle görüşmediğine eminim. sadece menejerlerine kaç para istiyorsunuz diye sorup oluru varsa tamam veririz diyor ama ortada somut hiçbir şey yok. ya lafının altında kalmamak için ederinin çok üzerinde paralar verecek ya da sözünü tutamayan başkan olacak.


