• 7
    30-40 milyonluk bir camianın en tepesindeki insandır.
    bugün için başkan mustafa cengizdir.

    başkanların yönettiği kişilere ve taraftara karşı sorumluluğu olduğu gibi altındaki elemanların da başkana karşı sorumlulukları vardır.

    yönetimin bir yanlışı varsa bunun cezasını kesecek kurum da kulübün kongre üyeleridir, altındaki elemanlar değil.

    ünal aysal zamanında bunu gayet güzel açıklamış.
    https://m.youtube.com/...k-he6XQnQs&t=75s

    emir komuta zinciri diye bir şey var, herkes bulunduğu konuma göre hareket etmeli ve kulübün menfaatlerini korumalı.

    yerini beğenmeyen, başkanlık mevkisine göz diken birileri varsa da buyursun aday olsun kardeşim, sahne onun.
  • 8
    bu makamda oturan kişi galatasaray'ın sahibi değildir. yönetim de, kongre de, her türlü sporun teknik heyeti de, sporcular da galatasaray'ın sahibi değillerdir. galatasaray'ın tek sahibi, galatasaray taraftarıdır. taraftar olmadan saydığım diğer unsurların hiçbir hükmü yoktur. sadece taraftar bunun farkında değil.

    o yüzden kafasına göre eleman işten çıkaramaz. hele ki 30-40 milyon taraftar o eleman sayesinde bugün gururla galatasaraylı'yım diyorsa biraz düşünmesi lazım işten çıkarma gerekiyorsa. diyelim işten çıkardı, o halde daha iyisini yapması lazım ki bunu deneyenler oldu eskiden. o kişiler de eleman lafını severlerdi.
  • 9
    illa ki bi ayrışma arayanların geçmişi deşip deşip kendi çaplarında geçmişteki laflar üzerinden yücelttikleri makamdır.

    çok zor değil mi, aynı anda hem yönetimi hem fatih terim'i eleştirmek, ama galatasaray'ı düşünüyorsanız bu şekilde davranmayın diye güzelce anlatmak. illa saçma sapan argümanlarla ünal aysal'ı çerçeveye sokup mustafa cengiz - fatih terim kavgasını körükleyeceksiniz.

    fatih hoca arda konusunda saçma sapan davranıyor, mustafa cengiz son 3 transfer dönemini de içerecek şekilde şeffaflık - iletişim sıkıntısı yaşıyor. bunu görmeyeniniz var mı gerçekten? alan, modeste, pato, falcao, hocaya verilen cezalar falan sayayım mı daha?

    elemanmış. fatih terim elemansa, gidip milli takımla görüşmesine karışmayacaksın. "eleman" profesyonelliğinde bakıyorsan işe, o elemanın gidip başka bir yerle görüşmesi de gayet profesyonel çerçevede olan bir şeydir, tek kelime de edemezsin.

    hem gelsin florya'da yatıp kalksın, hakemlere göğüs gersin, onun sayesinde seni eleştirecek onca liseli, kulüp üyesi falan seni eleştiremesin, onun sayesinde taraftar senin hatalarını görmezden gelsin, adam sana zarar verecek her durumun önündeki figür olsun, sonra eleman.

    bi düşünün bakayım, mancini olsa forvetsiz başladığı sezonda şampiyonlar ligi'nden elenen mustafa cengiz'e neler saydırıyordunuz şu an. şu an kimi eleştiriyorsunuz o şampiyonlar ligi başarısızlığı sebebiyle? fatih terim.

    evet eleman.