• 10305
    dibin de dibini görmüş durumdalar. beşiktaş'ın düştüğü duruma benzer bir duruma düşecekler. uefa'dan gelecek ceza haricinde çok kiraliktan dönecek onlarca oyuncuları var. gelirleri çok düşük. giderleri çok fazla. kadrolarında ederson, kante, talisca, asensio, skriniar gibi satamayacaklari çok yüksek maaş verdikleri oyuncuları var. göndermeleri gereken onlarca oyuncunun yanı sıra forvet, kanat, savunma ve kaleye transfer yapmaları lazim. dünya kupası var ve henüz başkanları ve hocaları belirsiz. maddi sıkıntılarının yani sıra zaman olarak da problem yaşayacaklar. en iyi yönetim gelse bu süreçlerden birini bile yönetebilmek imkansız.
  • 10307
    çok zarar ediyorlar. doğru. bununla birlikte zamanında çok fazla gayrimenkul toplamışlar ki mali durumları hala kötü değil. satar satar yerler en kötü durumda. saran'in satmasına izin vermezler ama aziz yıldırım satıyorum dediğinde hiç kimse itiraz edemez.

    mali olarak sıkıntıda değiller. maalesef. ancak kendilerinde oynamayı kabul edecek düzgün futbolcu bulamazlar. kente ve asensio hariç hiç bir futbolcusu baska bir takımda ciddiye alınmaz. o hale geldiler.

    belli menajerlerle iş yapabilirler. onlar da futbolcusuna başarı değil de para kazandırmaya çalışan menajerler olur zaten. öyle topçudan da uzun vadede verim alınmaz. suudi arabistan'a gidip pişman olup aldığı maaşı kaybetmek istemeyen futbolcuların oynamayı kabul edeceği bir kulüp haline geldiler.

    yabancı sınırı artmadığı müddetçe hakem yardımı olmadan bizimle yarışacak bir kadro kurmaları çok zor. bu bir gerçek ama konunun maddiyatla ilgisi yok.
  • 10308
    turkiye'de futbol duzeni galatasaray'in basini alip gitmesine o kadar buyuk bir problem olarak bakiyor ki, fenerbahce yillardir sampiyon olamadigi icin her sene lig onlar icin biraz daha kolay hale getiriliyor...

    orta hakemler, yabanci hakemler, tff baskanlari, mhk, pfdk ve tahkim kurullari... fenerbahce istiyor getiriliyor, istemiyor gonderiliyor. abuk sabuk penaltilar, fenerbahce ozelinde degisen kurallar, pasif cografi ofsaytlar... limit asimlari, asgari ucretli yildizlar, arabistan'a soru isaretli transferler...

    galatasaray'in %75'i kadar saha icinde performans verebilseler ulkenin geri kalani elele sampiyon yapacak ancak bir turlu beceremiyorlar.

    tabi ki bir gun becerecekler. galatasaray sonsuza dek sampiyon olamayacak, fenerbahce bir sezon planlamasini daha dogru yapacak. ancak asil tehlikeyi gormuyorlar: fenerbahce bir sezon sampiyon olsa dahi ertesi sezon bunu surdurebilecek bir kultur ve yapiyla yonetilmiyor.

    tek bir sampiyonlukla her sey cozulmeyecek, ancak bunu soyleyebilen tek bir fenerbahceli yok.
App Store'dan indirin Google Play'den alın