• 10293
    türkiye'de biz şampiyon olamazsak hala bunlar şampiyon olur. çünkü ikincilik için ciddi bir rakipleri yok. bu yüzden şampiyon olabilirler ama bu kulübün herhangi bir geleceği gerçekten yok. fener'de özellikle kimlik ve istikrar büyük problem. ama hala mesele paraymış gibi konuşuyorlar. biz de çok para veriyoruz, hatta fazla para vermek zorunda kalıyoruz ligimize futbolcu getirebilmek için. ama mesela önce osimhen ikna ediliyor, sonra parası neyse konuşuluyor. fenerbahçe ise direkt parayla ikna etmeye çalışıyor. hatta zaman zaman galatasaray'ın teklif ettiğinin 2 katına bile çıkıyor. bunu marifetmiş gibi anlatıyorlar bir de. o futbolcu da tabi sadece para için geliyor. ederson'daki temel hata mesela buydu. kaliteli oyuncuyu ikna etmek mi istiyorsun. önce mesela şampiyonlar ligi diyeceksin ona. senin 13 senedir şampiyon olamaman zerre ilgilendirmiyor başta onları. asensio, skriniar fener avrupa kupasından elendiğinden beri ortada yok. talisca, oosterwolde gibi palyaçolarla şampiyonluk kovalıyorsun ondan sonra. bunun gibi temel hatalar. kerem, ederson, talisca, nene, sıddıki, guendouzi, kante 7 futbolcu toplasan 250 milyon eurodan fazla harcama yapılmış. hepsini topla osimhen'in barış alper'in verdiğinin yarısı etmez. bunu bir türlü anlamayan bir takım ve camia, çok ilginç.
  • 10294
    https://pbs.twimg.com/...t=jpg&name=large
    https://pbs.twimg.com/...t=png&name=small
    https://pbs.twimg.com/...t=jpg&name=large

    12 mayıs 2012 fenerbahçe galatasaray maçında şampiyonluk kupasının stadyuma getirilmesini isteyen, bunu resmi sitesinden deklare eden ve üstüne platformu hazırlayan kulüp. siz bakmayın bugün resmi hesaplarından fetö bize biber gazı sıkarken galatasaray kupam da kupam diye tutturdu diye ağladıklarına ve algı yaptıklarına. alternatif tarih yazımının bir başka boyutu işte bu yaptıkları.
App Store'dan indirin Google Play'den alın