10293
türkiye'de biz şampiyon olamazsak hala bunlar şampiyon olur. çünkü ikincilik için ciddi bir rakipleri yok. bu yüzden şampiyon olabilirler ama bu kulübün herhangi bir geleceği gerçekten yok. fener'de özellikle kimlik ve istikrar büyük problem. ama hala mesele paraymış gibi konuşuyorlar. biz de çok para veriyoruz, hatta fazla para vermek zorunda kalıyoruz ligimize futbolcu getirebilmek için. ama mesela önce osimhen ikna ediliyor, sonra parası neyse konuşuluyor. fenerbahçe ise direkt parayla ikna etmeye çalışıyor. hatta zaman zaman galatasaray'ın teklif ettiğinin 2 katına bile çıkıyor. bunu marifetmiş gibi anlatıyorlar bir de. o futbolcu da tabi sadece para için geliyor. ederson'daki temel hata mesela buydu. kaliteli oyuncuyu ikna etmek mi istiyorsun. önce mesela şampiyonlar ligi diyeceksin ona. senin 13 senedir şampiyon olamaman zerre ilgilendirmiyor başta onları. asensio, skriniar fener avrupa kupasından elendiğinden beri ortada yok. talisca, oosterwolde gibi palyaçolarla şampiyonluk kovalıyorsun ondan sonra. bunun gibi temel hatalar. kerem, ederson, talisca, nene, sıddıki, guendouzi, kante 7 futbolcu toplasan 250 milyon eurodan fazla harcama yapılmış. hepsini topla osimhen'in barış alper'in verdiğinin yarısı etmez. bunu bir türlü anlamayan bir takım ve camia, çok ilginç.

