galatasaray düşmanı ile yan yana maç izleyerek kendisine hiç yakışmayan bir harekette bulunmuş efsanemizdir. camia olarak dış düşmanlara hak ettiği muameleyi yapmayı bir türlü öğrenemedik gitti. ben yaşayan efsanemizin, geçen sezon bize binbir türlü iftira atıp binbir türlü masa başı oyunuyla şampiyonluğumuzu çalmaya çalışan bir adnan oktar artığıyla hala dost olmasını nasıl sindirebilirim ?
38385
hull city premier lige çıkarsa başına geçme ihtimali hiç mi hiç az değil bence.
son zamanlardaki demeçlerine bakarsak hala futbol için yanıp tutuştuğu çok açık.
38386
fb yöneticiliği döneminde galatasaray'a fetöcü iması yapan, yıllardır türkiye'de bir yapı kurup haksız şampiyonluklar yaşadığımızı iddia eden bir adamın* takımını desteklemeye gitmiştir. ki bu haksız şampiyonluklar içinde tabii ki terim'in şampiyonlukları da var.