• 31002
    şenol güneş'in başarısız euro 2020 performansı sonrası neden hala hoca olsaydı, hocanın 2016 kadrosu falan konuşuluyor anlamıyorum. fatih terim>şenol güneş bunun tartışılması abes değil mi ? bırakın adı artık geçmesin türkiye' de fatih terim ve diğerleri diye bir gerçek var.

    ligde şampiyon olması da eleştiriliyor mesela neymiş efenim sadece galatasaray ile olmuş. kendisi öncesinde galatasaray aralıklarla şampiyon olan bir takımdı sonradan öne geçti. bu çok kolay bir durumsa son 30 yılda beşiktaş ve fenerbahçe'den neden çıkmadı 8 şampiyonluk alan. hadi 8'i geçtim 4 şampiyonluk alan. var mı?
  • 31007
    kendisine yöneltilen tüm eleştiriler bitti, her başkanla kavga etmesi kaldı.

    bi bakıyoruz kavga ettiği başkanlara, ilk çalıştığı başkan faruk süren. ben mi yanlış biliyorum bilmiyorum ama ikisi arasında ciddi bir kavga falan yoktu. hatta şu an faruk süren’in damadı olan başkan adayı kendisini el üstünde tutuyor.

    geçmiş zaman, hatırlamıyorum ama ikinci döneminde de bir kavga falan hatırlamıyorum.

    kavga ettiği başkanlar ünal aysal ve mustafa cengiz. bir de kavgalara bakalım isterseniz.

    her futbol geyiğinin tartışmasız klişelerinden biri var, hatırlar mısınız?:

    “ağbi liverpool’un, manchester’ın başkanlarını kimse tanıyo mu? bizim başkanlar sürekli göz önünde, iş yapmak yerine kendi reklamlarını yapıyorlar, sürekli konuşuyorlar.”

    ünal aysal döneminde her şey çok güzel başlamıştı benim hatırladığım kadarıyla. ünal aysal ben futboldan değil, futboldan anlayandan anlarım deyip işini yapıyordu, gerisini hocaya bırakıyordu falan. e sonra? ünal aysal’ın sürekli göz önüne çıkma çabası, bülent tulun aşkı, hocaya eleman deyip itibarsızlaştırma çabası falan. yani tamam, fatih hoca sütten çıkmış ak kaşık demeyelim de, bu noktada görev tanımının dışına çıkan insan fatih terim değil, ünal bey. bu kadar öne çıkma çabası olmasa her şey gayet güzel devam edebilirdi.

    mustafa cengiz mi? bu anlaşmazlıkta fatih terim’i haksız görmek en hafif tabirle hocaya düşman olmaktır.

    benim bildiğim fatih hoca, işini yapan bir başkanla gayet anlaşır. ama öyle basit basit medyaya servisler, süleyman rodoplar, transfer başarısızlıkları falan. sen 4 sene, hiçbir futbolcu satamayıp takımı sürekli sakat aksak, bir tarafı eksik olarak yarışta tut, bi de üstüne sürekli laf ye, sonra hoca neden başkanlarla kavgalı. gerçekten enteresan.
Altyapı çalışmaları sebebiyle birtakım hatalarla karşılaşılması muhtemel. En kısa sürede hatalar giderilecektir!