• 30723
    galatasaray kendisi ile 12 sezonda 8, onsuz 50 sezonda ise 14 kere şampiyon olmuştur. yani fatih terim ile şampiyonluk oranı %72, fatih terim'siz şampiyonluk oranı %28'dir. hataları için eleştirebilirsiniz ama gitmesini isterken iki kere düşünmek lazım. üstelik galatasaray'ın başında galatasaray'a ihanet eden ve hocayı yalnız bırakan bir yönetim varken.
  • 30724
    sonuna kadar seninle hocam.
    seni bir gün için sevmedik, yaşattıkların bir ömre bedel.
    seni sen yapan, emre akbaba’yı oynatma inadın. seni sen yapan evlatçılığın…

    tıpkı 4 sene peşpeşe şampiyon olduğun dönem gibi.
    sen iyi bir hocasın, sen iyi bir babasın. galatasaraylıların babasısın.

    değil 2 yıl, 12 yıl şampiyon olmayalım, kal hocam.
    senin gitmeni isteyenlere de kızma hocam. istiyorlar ki takım oyun oynasın artık, inatlarından vazgeçsin terim.

    ama işte 1-2 golle kaçınca şampiyonluk, üzülüyor insanlar. birçoğu şampiyonluktan dolayı değil, oynattığın futbol için seni istemiyor.

    seni istemeyen her zaman oldu hocam. önemli olan senin ne istediğin…

    yanına gerçek yardımcılar al hocam, takıma evlatları doldurma hocam, formayı hakedene ver hocam.

    ve lütfen kal hocam. bir dakika sensiz bir galatasaray hayal edince gerçekten kalbim buruluyor.

    herşeye, herkese inat. kendine inat!

    her zamankinden daha hırslı, her zamankinden daha bilge, her zamankinden daha adil.

    kal güzel hocam…
  • 30725
    bugunku mac sonu aciklamalarindan sonra empati yapip kendisine hak verdigim hocamiz. tekrar takimin basina geldiginden beri sampiyon oldugumuz sezonlarda dahi hocayi sonuna kadar elestirmis hatta istifaya davet etmis birisiyim. istifasini istemistim cunku ne yazik ki yillardir sistemli bir futbol oynayamiyoruz ve bu futbolla avrupada basarili olma sansimiz yok ve benim basari kistasim her zaman avrupa olmustur. hocanin bu surecte ara ara gereksiz bahanelere sigindigi da bir gercek.

    fakat bugunku aciklamarinda herhangi bir bahane goremedim. empati yaptim ve sanirim yonetimle durumu tahmin ettigimizden de daha kotu. ben sahsen yonetimi belhanda olayindan sonra silmistim zaten fakat ozellikle bu son haftalardaki pasif hallerinden sonra soyle bir oturup sezonu degerlendirdim ve evet fatih hoca gercekten bir cok seyle tek basina mucadele etmek zorunda kaldi ve bu performansini negatif etkiledi.

    o yuzden bu yonetim eger galatasaray haini degilse umarim bir an once secim duzenler ve hocamiz 1 sezon daha kalip sadece sahaya odaklanir ve bir futbol sistemi oturtup sampiyonlar ligine katilmamizi saglar. sonsuz kredi diye birsey yoktur fakat sanirim fatih terim'e boylesine berbat bir yonetimin doneminde 2 sezonluk kredi saglamamak acimasizlik olur. fatih hoca onumuzdeki sezonda artik rustunu ispatlamali yoksa yarin obur gun pandemi biter tribunler dolar ve kotu futbolda isliklamalar olur ve bir galatasaray efsanesine yazik olur. hakkimizda hayirlisi.

    (bkz: 15 mayıs 2021 galatasaray yeni malatyaspor maçı)
  • 30726
    asla yalnız olmayan hocam.

    yapılanları görüyoruz. eğer giderse, tarihten ders almayanların gelecek sene galatasaray'ın bu kadar hakkı yendiğinde ilk 5 dışında tutunmaya çalıştığını izlerken pişmanlıklarını göreceğiz, şimdiden yazalım.

    kal hocam. güçlü bir yönetim gelsin. sürekli kadronun bi tarafını eksik bırakmayan, senin sürekli saha dışıyla uğraşmana sebep olmayan bir yönetim gelsin. kal ve göster, böyle olduğunda nasıl geri kalan herkesi rezil ettiğini. sakın gitme.
  • 30727
    15 mayıs 2021 galatasaray yeni malatyaspor maçıyla birlikte şampiyonluk gitti. emreyle başladı muhammed'le başlamadı diye çok eleştiriliyor bence hakli ancak bu bence çok da önemli değil. varsayalım ki 15 mayıs 2021 göztepe beşiktaş maçında son dakika göztepe gol attı ve şampiyon olduk. ne oynayıp şampiyon olmuş olacaktık? iyi pres mi yapabildik yoksa iyi defans mı, iyi hücum mu yapabildik yoksa iyi duran top mu kullandık. hücumda mı doğru takım şeklini aldık yoksa savunmada mı, geniş alan hücumunda mı iyiydik dar alanda mı? pas futbolunu mu iyi oynadık uzun top futbolunu mu? göztepe atsaydı biz bunların hangisini yapmış olacaktık: ben cevap vereyim, hiçbirini. açık söyleyeyim galatasaray futbol takımı ne iyi pres yapıyor ne iyi savunma; ne iyi hücum ne iyi saha yerleşimi. şampiyon olsak ne olacaktı yani, bir tane kupa vereceklerdi. fener ve beşiktaş jimlasik kulübü gibi 4. sınıf itibara sahip vasat takımların önünde bitirdik diye mutlu mu olacaktık? peki ya asıl hedef şampiyonlar liginde ne olacaktı? geçen seneler gibi 4-5-6 yemeyecek miydik? neyi iyi oynuyoruz da gol atacağız o seviyede, ya da neyi iyi savunuyoruz?

    objektif olarak bakınca fatih terim son 4 senede hangi oyunda takımı uzmanlaştırdı? neyi becerebiliyoruz? türkiye liginde, avrupanın zayıf bir liginde şampiyon olsan ne olur olmasan ne olur, ben başka bir şeyden bahsediyorum: bu takım bu oyunu premier league'de oynasın net küme düşer, fulham her alanda daha iyi. bundesliga'da kümede zor kalır. serie 'a da 14. falan olabilir(orada oyun biraz daha temposuz, bu belki işe yarar).

    tabii bir de diğer açıdan bakınca larinin nsakalanın falan oynadığı takıma şampiyonluk verildi. şahsi kanaatime göre bu iki oyuncunun teknik kalitesi futbolda kale haricinde bir mevkide oynamaya yeterli değil. eğri oturup doğru konuşalım: sergenin atibayla yaptığı presi fatih hoca yaptıramadı. larinin sol kanat oynadığı beşiktaş galatasaraydan hücumda daha organizeydi. beşiktaş çok daha ucuz bir kadroyla sergenin oragnizasyonuyla(ki o organizasyonu şampiyonlar liginde kevgire çevirmeleri muhtemel) geçti.

    sonuç olarak galatasaraylı olamamı bir kenara bırakıp tarafsız bir gözle baktığımda şunu söylemek istiyorum: fatih hoca çok başarısız, performansı çok yetersiz sürekli takım değişiyor ama tek değişmeyen şey kötü futbol.
  • 30728
    2020-21 sezonunu da boş geçen hocamız. bu sene şampiyon olamayacağımız çok önceden belli olduğu için pek üzüldüğümü söyleyemem. şansımızı son maça kadar taşımayı başarsa da bu kadar zora girmesinin sebebi yine kendi hatalarıdır. çalmasını istediğim son şarkı beşiktaş maçıydı * onu da kazandı allah'tan. o maç ve kadıköy derbileri * * için teşekkür ederim kendisine.

    bana kalırsa eline manchester city'nin kadrosu bile verilse güzel futbol oynatamayacaktır. kalması durumunda değişen pek bir şey olacağına ya da şampiyon olacağımıza inanmıyorum. muhtemelen gene 35 yaşındaki arda oynasın diye feghouli de sakatsa * onyekuru sağda oynar, kerem, taylan gibilerin yükselişi gene bir sezon sarkar. kötü futbol, yönetimle olan çekişmeler, cezalar, tartışmalar, kaos dolu bir sezon yaşarız gelecek sezon. sıcağı sıcağına terim istifa diye ortalarda dolanmak istemiyorum ama hocanın bazı inatlarından vazgeçmemesi, sezonda sadece 4-5 maça konsantre olması, eski hevesinin ve hırsının olmaması geleceğe dair umutlu olmamın önüne geçiyor.
  • 30729
    2020-2021 sezonunda şampiyon olamadıysak bunun en büyük sorumlusu kendisidir. lig boyunca bir tane ideal 11 bulamadı. koskoca 40 maç dile kolay. maçlardan önce sakatlık, cezalı vs. yoksa bjk'nin en az 8 futbolcusunu doğru bir şekilde tahmin edebilirken bizim takımda 5, 6 oyuncu bilebilirsen bu büyük başarıydı. bu kadar istikrarsız olursan, çoğu futbolcudan doğru düzgün verim alamazsan şampiyon olamazsın.
  • 30731
    hocayı canım kadar severim. istifa etmesini de istemiyorum. en baştan onu belirteyim de yazının gerisini ona göre okuyun.

    2020-2021 sezonu özelinde, beşiktaş şampiyonluk verilecek rakip değildi. hatta sezon öncesi baktığımda hocanın en rahat kariyer şampiyonluğunu bekliyordum ne yalan söyleyeyim. ancak hoca kendi oyununu zırt pırt bozarak, kadro ile yapboz gibi oynayarak, orta sahayı boşaltarak, akbaba ile 10 kişi oynayarak çok kolay puanlar dağıttı. azıcık istikrar yakalayabilsek çok rahat götürürdük. ona rağmen averajla verdik şampiyonluğu.

    hocanın bu sezon özelindeki en büyük iki hatası dünyanın en kalas futbolcusu etebo ve ayakta durmaya mecali olmayan, oynadığı maçların yüzde 95'inde istatistiksel olarak sahanın en kötüsü olan emre akbaba'daki ısrarıdır. etebo'yu inatla ama inatla taylan antalyalı'nın muadili gibi oynatmaya çalıştı. sezon başında taylan canı çıkana kadar oynatıldı. ne rotasyona girdi ne de başka bir şey. sezonun en kritik döneminde "sebebi bilinmeyen bir şekilde" kesik yedi. yerine etebo oynadı. etebo oynamadıkça, sahaya sıçtıkça hoca oynattı. aldığımız mağlubiyetlerin yüzde 60-70'inde etebo denen ayaksız ilk 11 çıkmış. bu zaten çok şey anlatıyor ama hoca belli ki gram umursamadı bu korkunç istatistiği. etebo yerine ya sistem değişikliği ya da devşirme üzerine gitseydik bu beladan da kurtulurduk. allah affetsin, covid olmasına sevindim adamın. çünkü hoca "oynatamayacaktı". oynamadı da. 5 te 5 yaptık.

    diğeri ise bizi her hafta çileden çıkaran akbaba ısrarı. bu adam ayakta duramıyor, tek yaptığı iş ceza sahası içinde dolanmak, takımın sürekli 10 kişi oynamasını sağlıyor ama akbaba'yı kazanıcaz diye elimizdeki şampiyonluğu veriyoruz. bu akbaba bir önceki hafta rezalet top oynuyor 50'de çıkıyor, haftaya tekrar 11 çıkıyor. allah aşkına bu nedir hocam ya? emre kılınç, oğulcan çağlayan, kerem aktürkoğlu falan bu çocuklar sahada 1 tane hatalı pas atsın sonraki hafta kadroya alınmıyor ya. bu çocuklar naptı sana? akbaba'da ne görüyosun bizim görmediğimiz? akbaba'ya gösterilen sabır şu çocuklara gösterilse çok daha farklı bir sezon olacağını görmemek için kör olmak lazım. akbaba yerine kılınç oynasa muhtemelen şu an milli takımdaydı ve biz de çok daha iyi bir konumdaydık. seneye umarım yeni yönetim hoca "olumlu" bile rapor verse şu akbaba'dan kurtulur.

    bu sezon ben şunu gördüm. hocanın eline etebo gibi akbaba gibi ahı vahı gitmiş topçuları vermektense hiç oyuncu vermemek çok daha iyi. nasıl ki ömer bayram'dan orta saha, kılınç'tan sol iç, taylan'da 6 numara yaratıyorsa yine taşın suyunu sıkıp o bölgeyi dolduruyor. ama sen akbaba veriyorsan hoca onu sahada sıçsa bile oynatacak. etebo veriyorsun inatla etebo oynayacak. şunca yıldır galatasaray'ı ve hocayı tanıyor biliyorum, inanın bundaki mantığı anlayamıyorum. haftaya federasyon dese ki "hadi lan size son şans 1 maç daha oynanancak, gs - gençlerbirliği ile oynayacak bu sefer" dense akbaba ilk 11 çıkar. buna taraftarın yüzde 90'ı emin. bu da bu sezonki hocanın en büyük yanlışı. faydasız olmayı geçtim takıma zarar verdiği halde oynatıyor. bu vahimdi işte.

    son olarak kendisi helallik istemiş. benim sende hakkım yoktur ama senin bizde hakkın çoktur canım hocam. helal olsun.
  • 30734
    2 sene üst üste şampiyon olamayan teknik direktör. ve muhtemelen de seneye devam edecek. ben tarihi tam olarak bilmiyorum ama kendimi bildim bileli böyle bir şeye denk gelmedim. kendisinin kredisi vardır elbette; böyle bir şey olacaksa o kişi fatih terim'dir ama bu futbolun kredisi yok.

    2020-2021 sezonu boyunca berbat oynadık. maçları izlerken uykusu gelmeyen varsa helal olsun gerçekten. ve bu futbolla averajla gitti şampiyonluk. insanlar şampiyon olduğumuzda da iyi oynamıyorduk dediğinde laf yapılıyor ama lig bu; yetenek sizsiniz jürisinin çalıştırdığı takım şampiyon oluyor. fenerbahçe bizden de kötüydü onlarla da aramızda tek maç fark var. malzeme bu işte.

    ben kötü oynadık bütün sezon diyorum da hoca öyle düşünmüyor. sıkıntı da bu zaten. hoca bu oyunu istiyor, bundan memnun. top bizde kalsın... kalsın da ne üretiyoruz biz? 15 mayıs 2021 galatasaray yeni malatyaspor maçının ilk yarısı mesela iyi oynadık deniliyor. iyi oynanan oyun o ise dünyanın en iyi futbolcusu caner erkin. sezon boyunca boş geçen ilk yarılar... genelde de kötü oyuncu değişiklikleri...

    yine maçlardan sonra sürekli suçlu arıyor kendisi. herkes suçlu. maç anında stadın üstünden uçak geçse ona da suç bulacak ama en suçsuz kendisi. taraftarı da iyi tanıyor, onların sevdiği tarzda da konuşuyor ve tamam. karşısında soru sorabilecek kimse de yok ki. gerçi sorsan da o konuyu istediği yere getirir. özellikle bu son döneminde futbol harici her şeyle ilgileniyor. tabi şimdi bazıları ama yönetim diyecek de bana boşuna bunlarla gelmeyin. yok hakkımızı yiyorlar, yok hakemler, yok şike bana komik geliyor bunlar. bunu demeyen yok zaten. diğer takımlar yapınca dalga geçtiğim şeyler bunlar. o yüzden geçiniz.

    fatih terim'i kaç yıldır tanıyoruz. ben bu yönetim kadar fatih terim'e tahammül eden başka yönetim görmedim. ezildiler hocanın karşısında, iki kelime edemediler ama onlarla da arasını bozdu. şimdi bu yönetim gidecek ve yenisi gelecek. kim garanti edebilir onlarla iyi ilişkiler kurabileceğini? böyle bir teknik direktör olabilir mi? biz hocaya yönetim beğendiremiyoruz.

    arda turan sevdasının sebebini de anlamadım ve anlayamayacağım. o kadar futbolcusu oldu, çoğu ile ilişkileri de iyiydi de neden arda'yı hepsinin üstünde tutuyor. resmen adamı yerine hazırlıyor gibi. adamı istemiyorduk getirdi. yetmedi kaptan yaptı. yetmedi bir de maçlarda ilk 11 başlattı. ya evde kaldık kilo aldım diye dertleniyorum ama adamın götü göbeği benden fazla. tek pastan başka bir şey yapamıyor ama biz bu adamı kader maçlarında oynatıyoruz. bir de kendisi gittikten sonra onu kulübede görmek benim için ölüm olur, evlerden ırak.

    olduramıyorum, bir türlü olmuyor. hoca ile gelecek çok karanlık. kaç yıldır tanıyoruz, ediyoruz. hocanın değişmeyeceğini de biliyoruz. ben branş fark etmeksizin galatsaray'ın olduğu her sporu izliyorum, futbol benim için basketboldan bile öndeydi bir zamanlar ama izlemek gelmiyor içimden bu futbolu. artık vedalaşmamız gerekiyor kendisi ile. kötü bir son da olmaz bu son. gölgesi de kalmamalı ama. sportif direktör, başkan olmaz hocadan. onunla çalışmak bir teknik direktör için imkansıza yakın olur. çekilsin kenara ve bizler gibi taraftarlık yapsın. hala teknik direktörlük yapma isteği varsa da çok rahat kulüp bulur kendisi bence.
  • 30740
    son yıllardaki ffp kısıtlamalarında dar kadro ile 3,5 sezon görev yaparken bunun son 1,5 sezonunu da müthiş bağ kurduğu taraftar desteğinden mahrum şekilde tamamlamış olup yaşanan onca olumsuzluğa rağmen nice galibiyet serileri yakalamış ve 2 şampiyonluk bir eşpuan ikinciliği elde etmiş ve biri de pandemi kararları ve küme düşme iptal kulisleri olmasa bozulmayacak serisiyle muhtemelen ilk iki sırada tamamlayacağı sezonda kendisinin covid olarak başladığı talihsizlikler zinciri ile dolu ara vermeli sezonda ligi istenen seviyede tamamlayamamış. sadece hoca geldikten sonra derbi maçları ve top oynamaya çalışan rakipler karşısında gösterilen performanslar zaten her şeyi açıklıyor. ilk olumsuzlukta değerleri yıpratmak ne yazık ki çok adil değil.
  • 30741
    her şeyden önce şunu bir kenara koyalım, yaptıkların için teşekkür ederiz, kurduğun güncel kadronun gerek yaş, gerekse potansiyeli de gayet yerinde. ille de senciyiz falan filan...

    hakemler falan da o. çocuğu okey, katılıyorum yani, samimi konuşuyorum bak...

    taktik, teknik, organizasyon, fizik kapasite falan onları da geçiyorum ki haddime de değil...

    ancaaaak!

    son iki sezon sana ahım var sayın fatih terim!

    bu kulüp sahipsiz değil! allah gani gani rahmet eylesin, “beni galatasaray kulübüne o getirdi” dediğin metin oktay mezarından kalkıp gelse, senin yaptığın saçmalıkların onda birini yapsa, onu da eleştiririm, hatta gerekirse itin götüne de sokarım.

    galatasaray, taraftarının ve camiasının sayesinde galatasaray’dır...

    sen de o sayede fatih terim’sin...

    burada öyle kafana göre at koşturamazsınız!

    sevgili galatasaray taraftarı, siz de uyanın!

    uyanın ve bırakın şu fatih terim dokunulmazlığını, yeter!

    biz de seviyoruz ancak adil olun...

    eleştirilecek onlarca şey varken samanlıkta iğne arar gibi faydalarını arar olduk hep beraber, komik duruma düşüyoruz...

    bak hocam, burası egonu okşatacaksın diye götü göbeği salmış, sporla yakından uzaktan alakası kalmamışarda turan‘ı oynatabileceğin kulüp değil!

    sırf onu yanına alacaksın diye ortalığı ayağa kaldırabileceğin, yönetimle restleşebileceğin bir kulüp de değil!

    burası iyi oynayan, formda ve potansiyel futbolcular yerine isimleri, geçmişleri, eski apoletleri daha yüksek olanların oynayabileceği bir kulüp de değil.

    burası beşiktaş’ın eli kolu bağlıyken skor avantajını almaya çalışacağın 15 dakikayı zaman geçirerek harcayabileceğin bir kulüp hiç değil ki eski fatih terim’dir belkide bize bunu aşılayan...

    burası hantal, şişko ve sporculuğundan eser kalmamış arda turan’ı şampiyonluk için kritik bir maçta oynatıp, maç 3-0 olacakken moral kazansın diye penaltıyı asıl penaltıcıdan başkasına*, sırf moral kazansın diye vurdurabileceğin bir kulüp de değil.

    burası her maçın sonunda futbolcuları suçlayabileceğin bir kulüp değil.

    burası kişisel egon yüzünden luyindama gibi bir potansiyel yerine sex partilerinden çıkmayan, amatör zihniyetli, futbolu bırakma noktasındaki donk’u oynatabileceğin bir kulüp olamaz!

    burası 100 kupa da kazansan ciddiyetini ve adaletini sonuna kadar vermen gereken bir kulüp!

    burası galatasaray!

    son iki sezon sana ahım var sayın hocam, sayınfatih terim...

    tercihlerin, hak edeni kadroya almayışın, adamcılığın... bıktık!

    egonun seni getirdiği yerden bıktık!

    70 yaşına geldin hala yanına seninle kavga edebilecek bir teknik direktör adayı getirmemenden bıktık!

    bir sürü futbolcu arasında yok şu sakat, yok bu sakat, yok şansızlık bahanelerinden bıktık!

    iki senedir ciddiyetsizliğin ve adaletsizliğin yüzünden hiç de fena olmayan kadrolar heba oldu. yahu şu beşiktaş’ın kadrosundan çok daha iyiydi kadroların... iki senedir bırakın bu kadrolarla şampiyonluğu hak etmeyi, iyi futbol oynattığı maç sayısı 10’u geçmez!

    burası dingonun ahırı değil!

    1000 yaşında da olsan, alacaksın o şapkanı önüne, sorgulayacaksın kendini! 1000 kupa da alsan sorgulayacaksın!

    sorgula hoca sorgula... yalakalarını etrafına toplayarak pembe panjurlu dünyandan çık. ve düşün...

    düşün çünkü hem fatih terim efsanesine hem de galatasarayımıza zarar veriyorsun heeey!

    yeter!!!
  • 30742
    nasil, son derece faydasiz, bazisi zararli, galatasaray'in öz! evlatlarini 11'den kesmeyip bizi basarisizliga mahkum ettiginde isyan ediyorsam; kendisine artik sabir gosterenlere de ayni sekilde isyan ediyorum: hocayi cok sevebilirsiniz, hatta tapabilirsiniz ama bu onun galatasaray'da teknik ekipte en ust pozisyona sahip olmasi icin yeterli bir kriter degildir. galatasaray'in idari mevkilerinde, bu mevkilerin geregini yerine getirecek guncel manada ehil kisilerin oturmasi gerekmektedir. fatih terim, son 3 yildir bu yeterliligi gosterememektedir. bundan once 10-15-20 yil gostermis olmasi su an gostermedigi gercegini ortmemistir, ortmeyecektir. gerekli vefa da kendisine 1,5-2 yildir fazlasiyla gosterilmistir. kendisi ile yollar ayrilmali, camia onune bakmalidir.
  • 30743
    şampiyonluk falan önemli değil şu saatten sonra. artık olan oldu. averajla şampiyon olamadık falan eyvallah. tff, yönetim, hakemler hocanın söylediği her şeye eyvallah.

    ama allah rızası için çıkıp şu emre akbaba israrini anlatsın. surekli aynı adamda ısrar edip yine ilk önce aynı adamı çıkartma sebebini açıklasin. seneye hocaya iki tane gedson getirseler yine gidip evladı emre akbaba'yi oynatacak gibi geliyor. bunu bize anlatsın ya. kendisinden şampiyonluk istemiyorum. sezon boyu yaptığı bu manasız tercihin sebebini duymak istiyorum. işin kötüsü yüzde yüz eminim, seneye kalırsa bu emre akbaba ısrari devam edecek.
  • 30745
    hocam seni çok seviyorum, çok seviyoruz. senin başarılarınla yetiştik desek yeridir. ikinci dönemindeki ders almam ders veririm mottosunu giderek büyütüp bu günlere getirdin. biliyorum bu yaşta birine akıl vermek haddimiz değil ama lütfen ders al hocam. artık ders al. en çok gol atman gereken maça arda turanla çıkma artık.

    canın sağ olsun bu arada.
  • 30746
    kendisi giderse takimin baska bir teknik direktorle rahat rahat sampiyon olacagini sanan naif arkadaslarimiz var burda.

    emin olun kulubede fatih terim olmasa ne besiktas son maca birakirdi bu isi ne de galatasray son maca tasiyabilirdi. gecmiste defalarca yasadik bunu, galatasarayin fatih terimden daha iyi bir teknik direktoru olamaz. turkiyede, bu sartlar altinda bizi bir arada tutacak, bu guveni verecek hic bir teknik adam bulamazsin guardiola dahil.

    kaldi ki ben 15 mayıs 2021 galatasaray yeni malatyaspor maçında gayet iyi oynadigimizi dusunuyorum. rakip kalede ornegin volkan babacsn olsa mac 6 1 biterdi. ama sansimiza rakip kaleci gunundeydi, cikarilmasi zor toplarin hepsi de sansina ya ustune gitti ya da disari vuruldu. yogun baski yaptigimiz 50-70 arasi 1 gol daha atabilsek simdi kupayi almistik. yani bahsedildigi kadar rezalet bir tablo yok. besiktas macinda emin olun penalti olmasa sabaha kadar besiktas gol falan atamazdi, insanin bazen sansi olacak.

    hoca isterse 10 yil sampiyon olamasin farketmez. yeri bizim kulubemizdir. destegimiz de kendisinindir.

    bu sene aci bir ani olarak kopan maclarda fazladan 1 gol atmanin onemini, son dakikada yenemiyorsan yenilmeyeceksin mottosunun degerini ve o 1 puanin bazen nelere malolabilecegini tecrube etti. zaten yitirilmis bir seneydi 2 hafta onceye kadar hepinizin nezdinde, bu seneyi buraya getiren de hoca kaybeden de hoca. ama bence elinden geleni yapti ve guzel bir final de oynatti. benim hakkim kendisine helal. ınsallah daha uzun yillar basimizda kalir.

    hoca seneye kesinlikle sampiyon olur, insallah birakmaz bizi.
Altyapı çalışmaları sebebiyle birtakım hatalarla karşılaşılması muhtemel. En kısa sürede hatalar giderilecektir!