282
sözleşme yenileyip kiralık gitmeyi kabul etmediği konuşuluyordu.
muhtemelen ondandır ki şampiyonluk kutlamalarında hiç gözükmedi.
bence çok yanlış bir karar vermiş.
alt yapı oyuncusu sayılacaktı ve bir sene kiralık gitse döndüğünde alt yapı kontenjanından kadroda kalırdı.
klasik gurbetçi oyuncu sıkıntısı var demek ki:(
muhtemelen ondandır ki şampiyonluk kutlamalarında hiç gözükmedi.
bence çok yanlış bir karar vermiş.
alt yapı oyuncusu sayılacaktı ve bir sene kiralık gitse döndüğünde alt yapı kontenjanından kadroda kalırdı.
klasik gurbetçi oyuncu sıkıntısı var demek ki:(


