3465
takımın bu sezon en iyi performans gösteren oyuncusu. ödediğimiz bonservis tarihte eşi benzeri pek yaşanılmayacak bir olay. bir daha bir lig içerisinde böyle 30 milyonluk bir yer değiştirme olur mu pek sanmıyorum. burada uğurcan’ı değerli kılan maaşının kısmen uygun olmasıydı ama sen daha ilk senede 5-6 milyon vereceksen ne anladım ben bu işten. seneye kötü oynarsa tekrar 2.5 milyona indirme şansın var mı yok. en azından bekle bir sene daha istikrarını test et ondan sonra ver. sanki kaçıracaklar uğurcan’ı elimizden biz istemediğimiz sürece kimse alamaz ne bu acele ve amatörlük.


