• 123
    antalya bu maça sanki kazanmak zorundaymış baskısı ve stresiyle karışık bir can havliyle çıkarsa tarihi fark atarız. sami uğurlu da çok aman aman bir teknik adam değil, takımı cidden sinsi düzeyde sakin ve savunma ağırlıklı oynatabileceğini, ender gelişen ama etkili kontralarla bizi bozabileceğini pek düşünmüyorum. genel olarak çok dağınık, keyifsiz bir takım antalya. kağıt üzerinde cidden tam 6-1 falan bitmelik bir maç. özellikle ilk dakikadan itibaren allah allah nidalarıyla bastırırsak ilk yarı olmadan bu iş biter. ancak, biz de tedirgin ve gergin başlarsak antalya muhakkak moral bulur, oyun dengelenir. maçın başında hem tribün hem de takım olarak takınacağımız tutum, göstereceğimiz refleks her şeyden önemli. bu sezon fenerbahçe'nin ister hakem ittirmesi ister karşı takımın yatması artık ne derseniz deyin sanki rakibini köşeye sıkıştırmış boksör gibi efendime söyleyeyim talisca, asensio, nene, şu bu, döve döve bayılttığı çok sekans izledik. biz pek ortaya koyamadık. artık zamanı geldi. şampiyonluk havasıyla frikikten bile gol bekliyorum, istiyorum, kim atarsa atsın. taraftarım ben amk tabii ki isteyeceğim. alın işte ulan bu maçı. uzun uzun yazdırıyorsunuz adama.
App Store'dan indirin Google Play'den alın