• 465
    mac istedigimiz gibi gitmezse oyun icinde gol kaciran ya da hata yapan adamlara tepki gosterecegimiz, ve hakemin yapacagi rezilliklerin unutulacagi bir diger mac. gencler deplasmani da boyleydi, o macta puan kaybetmememiz tamamen sans. sans hep yanimizda olmaz. her mac skora etki edecek hakem hatalarinin ustunden gelemezsin. bunu defalarca yasadik.

    amacim negatif sacmak falan degil fakat hakem maci oyle bir yonetiyor ki, gidip sana kirmizi rakibe penalti calmasina gerek kalmiyor. kadikoydeki mac boyleydi. rakibin oyunculari zaten sert, senin oyuncularin sampiyonlar ligi oyuncusu. hakeme itiraz, her pozisyonda kendini atma gibi sahtekarlik isler minimumda, hadi yok demeyelim bu isin dogasinda var bunlar. rakip bizi dover, hakem faul calmazsa, baski da yeriz, hucum da yapamayiz, maci da veririz. hic kalkip oyunculara kizilmasin. 40 dakika lehine faul calmamis bir hakem bu.top oynayamazsin bu sekilde.

    ha belki de boyle olmaz ve kendince adil bir mac yonetir hakem, sadece kotu hakem oldugu icin hatalar yapar. ama sanmiyorum, varin gecen hafta yaptigi hata degil art niyet, 40 dk faul calmamak da oyle.

    umarim sans yanimizda olur da kaybetmeyiz.
App Store'dan indirin Google Play'den alın