• 22
    galatasaray orta sahası üst üste maç çıkaramıyor. hemen yorgunluk belirtileri gösteriyor. nhaga, kaan ve ilkay gibi oyuncular mutlaka kullanılmalı.

    derbide kullanacağımız bekleri oturtmamız gerekiyor ayrıca. onlar da dinlenmeli.

    asprilla oynayabilecek durumda ise oynamalı mutlaka. kutucu, lang ve sallai de ayrıca kullanılmalı.

    işin özü derbide oynayacak ilk 11’den çok az isim olmalı, onlar da belli bir süre sonra çıkmalı. fb çok rotasyon yapamadan yorgun bir şekilde deplasmandan dönecek. bunu değerlendirmek zorundayız.
App Store'dan indirin Google Play'den alın