65
galatasaray açısından bakarsak 1987 ve 2006 arasında gidip gelsem de bana göre 13 sezon şampiyon olamama faktörü de düşünüldüğünde 1987 en zorudur. ondan sonra kesinlikle 2006 gelir ama bu tartışmaya açık değildir.
66
sportif açıdan en zoru 2006 olabilir, kadroları bizimkinden iyiydi ve çok kollanıyorlardı yine. şampiyon olamasak şaşırtıcı olmazdı.
2012 şampiyonluğu, kaybetsek en hazmedilemeyecek olandır. o kadar fark atıp haketmişken neredeyse elimizden çalınıyordu. bu haksızlığa dayanmak için zor kelimesi çok hafif kalıyordu.
son üç (2024, 2025, 2026) şampiyonluk ise giderek artan ve artık açık bir düşmanlığa dönüşen tff zulmüne rağmen geldiği için psikolojik olarak çok çok çok zordu.