114
https://x.com/...244857788137483?s=46
leroy sane gibi maaş yüksek olsa da bonservis ödenmeyeceği için totalde uygun bir maliyet doğar. kadroya katıp, osimhen ile beraber ligi ve avrupa’yı parçalayabiliriz. tabii veteran bir forvetin keyfini beklemekten vazgeçersek.
leroy sane gibi maaş yüksek olsa da bonservis ödenmeyeceği için totalde uygun bir maliyet doğar. kadroya katıp, osimhen ile beraber ligi ve avrupa’yı parçalayabiliriz. tabii veteran bir forvetin keyfini beklemekten vazgeçersek.


