• 138
    galatasaray aş'nin son açıkladığı finansal raporlarda 1 milyar tl kısa vadeli yükümlülüğümüz bulunuyor. bunu devlet destekli planla ve uygun faiz oranlarıyla uzun vadeye yaymak galatasaray için oldukça rahatlatıcı olurdu.

    finansal açıdan iyi işler çıkaran mustafa cengiz yönetimi de büyük bir hevesle bu projeye destek veriyor görünüyordu. evet belki rakiplerimize göre iyi noktadayız ve düze çıkma ihtimalimiz daha yüksek ama yine de desteğe ihtiyaç duyuyor durumdayız.

    ekonomik özgürlüğü elimize almanın kısa yoluydu bu, o yol kapandı. bir süre daha sürünmeye devam edeceğiz. inşallah dönülmez noktalara tekrar girmeden iyiye gidişi devam ettirebiliriz diyelim.

    ülke batarken batık spor kulüplerini kurtarmak da etik değildi zaten pek. önce bir karnımız doysun, sonra pasta yeriz.
  • 139
    ali koç isterse uzaydan kredi bulsun. hiçbiri bu krediden avantajlı olamazdı. nerdeyse sıfır faiz ile herkesin borcu el değiltirecekti. tabi kimse dr ödemezdi zaman içinde. bi de af çıkardı olan milletin parasına olurdu. şampiyonlar ligi geliri olmadan bütün kulüpler zarar eder. yani 18 takım içinden 1 tanesi kar eder normal şartlarda. krediyi ödeyemez kimse.

    bu kulüplere vereceğine işçiye, çiftçiye sübvansiyon versin ziraat bankası. çok daha hayırlı olur.
  • 140
    https://twitter.com/...047888153518080?s=19
    kur artisindan kaynakli finansman gideri klupleri nasi etkiliyo sorusunun cevabidir efendim.

    daha bismillah demeden su tablolarin ustune doviz 15 kurus daha ekledi.

    bu noktada 2014 yilinda borclarin agirliklarini degistiren unal aysal beyefendiye de bi tesekkur etmek lazim. o gun 2tl olan kurdan 120 milyon dolarlik bi operasyon yapilmis. tabi gunun sartlarinda daha yuksek faiz odemis de oluyoruz da, eger o borc yabanci para cinsinden kalip da bu borcu da odemek icin yabanci para borclanmaya devam etse idik, zaten sikintida olan durum isin icinden cikilmaz hale gelirmis.

    ali bey hakikaten su durumda olan klubunu yardim kampanyasiyla duzeltebilecegine inaniyosa, yarin bi gun sirketleri yonetme isi ustune kalsa, onu da batirir gibi duruyo.uefa finansal fair playi once fenerbahceyi sonra besiktasi bu sene baya yorar.hararatli gecer toplantilari.bizi sikayet ederken ki rahatlatliktan diliyorum kendilerine.

    sampiyonlar ligi gelirinden 2 sene ust uste uzak kalan klup, su durumda sikintiya girer. bu sene gelecek 22. sampiyonluk aslinda 23,24,25 numaralarin da o yuzden erken habercisidir nazarimda.

    devlet destegi olmadan su saatten sora guclu olan kazansin.