15
bu çocukta umut var.
arda okan için adana küme düştüğünde çok söylemiştim alınsa çok iyi olur diye ama o zaman düşünülmemişti bile. şimdi bu çocuk için de aynısını düşünüyorum. bu çocuk da rize'den alınmalı ve kiraya verilmeli. gerekiyorsa alınıp rize'de 1 yıl daha oynanması sağlanmalı.
bu çocuk o ışığı veriyor. tahminen önümüzdeki sene rize'de izlerken keşke filan denecek.
arda okan için adana küme düştüğünde çok söylemiştim alınsa çok iyi olur diye ama o zaman düşünülmemişti bile. şimdi bu çocuk için de aynısını düşünüyorum. bu çocuk da rize'den alınmalı ve kiraya verilmeli. gerekiyorsa alınıp rize'de 1 yıl daha oynanması sağlanmalı.
bu çocuk o ışığı veriyor. tahminen önümüzdeki sene rize'de izlerken keşke filan denecek.


