37
hiç izlemediğim, alt ligde sükse yapmış ve kendisini izleyen herkesin deli gibi övdüğü futbolcu. göztepe kendisinin transferini yapmak üzere deniliyor. benim anlamadığım bertuğ'a istenen bonservis ortadayken kendisiyle benzer fiziksel özelliklere sahip ali'yi neden denemiyoruz? barış ve kerem'den beri alt ligden yerli oyuncu alıp denemedik hiç. ayrıca son yıllarda verim aldığımız tüm yerli oyuncular düşük maliyet ve beklentiyle gelen oyuncular oldu. ancak biz yerli oyuncu transferi için ilk önce uçuk maliyetlere gelmesini bekliyor gibiyiz.


