• 21
    2014 dünya kupasında almanya, brezilyaya 7 attı, hem de yarı finalde. 1 tane de yedi. icler dislar carpimi yapinca* o da 6-0'a tekabül ediyor. yau siz daha neyin derdindesiniz fenerliler.

    fenerbahcenin fi tarihinde bizi yendigi skor. bitti gitti.

    ben sahsen su 21 yillik kadikoyde yenilmezlik serisinden sonra,

    mustafa sandal - zeynep bastık duetinde nakaratta,

    --- alıntı ---

    bi kere bu moda girdin mi

    cakiverirler bi tanem

    --- alıntı ---

    diye bagira bagira coskuyla soyluyorum artik.
  • 22
    hiçbir zaman takılmadığım skor olmuştur. o sene bize altı artılarda şampiyon mu oldular ? biz onlara beş atıp kupayı aldık ellerinden. sahalarında şampiyonluk kutladık. belki onları da yirmibir yıl yenemedik ama o süre zarfında iki avrupa kupası olmak üzere bir sürü kupa kazandık. şampiyonluk sayısında geçtik. daha ne olsun.
  • 23
    bu mevzu biz galatasaraylılar için uzun zamandır bir şey ifade etmiyor zaten. ancak fenerbahçeliler için hala büyük bir önem arz ediyor ve bir üstünlük konusu olarak dile getiriyorlar. bundandır el kadar çocuklarının derbi öncesi istiklal marşı sırasından 6 işareti yapması. yoksa bizler için seneler önce konusu çeşitli başarılarla kapandı. ancak olası bu tarz skorla maç kazanmamız bu sözde üstünlüklerini de bitirecektir. tıpkı kadıköy'de ve ataşehir'de kazanamama serilerimizi bitirmemiz gibi.

    not: bu açıklamayı yazma gereği hissettim çünkü dün bu başlığa ilk entryi girerek konuyu sanki alevlendirmişim gibi hissettim. anlatmak istediğim aslında yukarıdakilerden ibaretti.
  • 26
    ellerinde kalan son cümlelerin öznesi.. niyeyse 5-1 tokatladığımız maç hiç konuşulmuyor. konuşulmuyor çünkü bizim genimizde yıllarca konuşmak yoktur fenerbahçe'den 3 puan alışımızı. zaten büyük çerçevede hep yeniyoruz ki. kaybettiler artık bu işin rekabeti, ezeli rakibi falan kalmadı fenerbahçe bitmiştir. benim gözümde alanyaspor ne ise fenerbahçe de o yani. bize haz veren şey kendi böbürlendikleri mevzuları akabinde ağızlarına tıkamamız.
    lakin bu 6-0 cıklarını ağızlarına tıkamak istemiyorum çünkü gerçekten çevremde tek tük de olsa malesef fenerbahçeli dostlarım var. onların psikolojik olarak çökmesini hatta intihara kalkışmalarını istemiyorum yani. bırakın... bırakın o avuntuları kalsın. lütfen. :(
  • 28
    hiç unutmuyorum lise son sınıfım dershane çıkışı arkadaşımla eve doğru dönerken maç üzerine konuşuyorduk . maç ne olur falan dedi yeneriz rahat yeneriz dedim rahat ol. fener kötü başımızda * var bütün şartlar yerli yerinde aslında yenmememiz için hiç bir sebep yok ama olmadı şansta yanımızda değildi tarihi fark yedik. maç sonu fenerbahçeli taraftarların bazıları * için ligi istediği yerde bitirsin, küme düşürsün ama kalsın her sene böyle yenelim yeter kafasındalardı.

    şimdi bakıyorum aradan 20 sene geçmiş o zaman daha içinde vitamini olacağı portakalın ağacı bile dikilmemiş bebeler her maç öncesi seramonide elleriyle mutlaka bir 6-0 işareti yaparlar. yani bu galibiyet onların gözünde, gören görmeyen her taraftarı için dünyanın en büyük başarısı . bizimde görmediğimiz bir 7-0 var ama biz bunun vurgusunu hiç bir fenerbahçe maçı öncesinde yapmadık.

    bazı fenerbahçe taraftarlara göre onlarının 6-0 dan sonra bizim 7-0 muhabbeti gündeme gelmiş ama alakası yok . sene 96-97 civarı bir gazetenin ekinde görmüştüm o skoru ve o çocuklukla dahi havasını atma ihtiyacı hissetmemiştim sadece bir kaç fenerbahçeli arkadaşının bizim takıma laf ettiği dönemde söylemiştim bu skoru.

    yani bizim taraftarımızın büyük çoğunluğunda edep, saygı işlemiş durumda ama bu arkadaşlarda maalesef bunun işlediğini söyleyeyemeceğim.