• 14
    hüküm gününü bekleyen mahkumlar gibi evde volta atarak beklediğim maç.

    artık son derece olağan bir kadro bekliyorum bu maçta. taylan, oğulcan, kerem, kılınç gibi isimlerin 11'de başlatılıp akbaba, babel'in kesik yediğini görmek istiyorum. şampiyonluğu geçtim, en azından bir galibiyet görmek istiyorum. sahada geleceğe dair iyi sinyaller görmek istiyorum. hoca ve takımdan reaksiyon görmek istiyorum. işkence gibi geçecek bir 90 dakikayı cidden artık kaldırmaz bünyemiz.

    gayet verimli geçen ara transferden sonra çöken bu karamsarlığı zerre anlamıyorum. nedir bu bıkkınlık; bu umursamazlık, anlam veremiyorum hakikaten. geleni geçeni eze eze yenmesi gerekir bu takımın. ancak ne başlayan kadro doğru oluyor ne de sonrasında yapılan hamleler. üstüne kadronun genelinde bi mental bitiklik var, belhanda'dan dolayı mı oluştu bu ortam bilmiyorum ama çok riayet ediyor takımın oyununa. hocanın normalde en iyi yaptığı işti oyuncuları motive etmek falan ama pandemi çıktı çıkalı inanılmaz bir kontrolsüzlük hâkim takımda. aralık sonunda az biraz bir ekip ruhu oluşmuştu ama hoca her birine kesik atmaya başladı aniden. bilmediğimiz bir sebepten dolayı mı yoksa oyuncuların sahadaki bir hatasından dolayı mı bilmiyorum ama çok çok saçma bir durum bu. yani takımın işleyen çarkını yapılan küçük çaplı hatalardan dolayı bozmak cidden çok garip. üstüne gol makinesi mostafa'ya da kırmızıdan sonra benzer bir tarife uygulamıştı hoca. yeni bir oyun planı deniyor diyeceğim, mostafa her açıdan şu anki falcao'dan kat kat üstün. bir mantığa oturtmaya çalışıyorum ama cidden olmuyor.

    hoca tırnaklarıyla kazıya kazıya yaratıp şubat'a kadar getirdiği bir takımı nasıl bu hale çevirdi ve neden eski yapıya dönmemekte ısrar ediyor çok merak ediyorum. şu an bile dönse en kötü 2. bitirir bu takım. savaşta generalini kaybetmiş ordu gibiyiz resmen.
  • 15
    kazanmamız gereken maç. bu sezon en uzun galibiyet hasretimiz 3 maç olmuş. galibiyet vakti geldi. göztepe ligin iddiası olmayan, ortalarda takılan orta şekerli bir takım.

    üstüne gelecek bir de trabzon galibiyeti takımı tekrar morallendirir. olmayacak iş değil. beşiktaş'ın önündeki 2 maçtan en az 1'inde puan kaybedeceğini düşünüyorum. fener de başakşehir ile oynayacak, aykut hoca sever eski takımına çelme takmayı ve mecburen saldırmak zorundalar yoksa küme düşebilirler.

    şu olay yaşansa keşke.*
Altyapı çalışmaları sebebiyle birtakım hatalarla karşılaşılması muhtemel. En kısa sürede hatalar giderilecektir!