gözler ve kulaklar
denizli'de
* olduğu için saha içindeki performansımız pek konuşulmamıştır ancak baştan sona üstün oynadığımız ve
sabri sarıoğlu'nun yıldızlaştığı maçtır.
sonrası ise maraton alt tribününde
emre aşık'ın "ulan bitiiiir"
* şeklindeki isyanı, o streste sigara içen bir kişinin yanlışlıkla
hasan kabze'yi yakması ve onun da canı yanarak tepki göstermesi,
aykut erçetin'in ekrana bakarak "neee" şeklindeki sinematografik serzenişi,
eric gerets'in bir camlı bölmenin arkasından televizyonu takip edişi, denizli'deki bitiş düdüğünden sonra
fatih gökşen'in "allahım sana şükürler olsun" şeklindeki ağlamaklı nidası,
özhan canaydın soyunma odasında tebrik konuşması yaparken oradaki bir kişinin telefonunun dönemin popüler dizisi
ıhlamurlar altında'nın jenerik müziği ile çalması gibi mistik ve unutulmaz detaylar barındırır.
https://youtu.be/IF85MEO_qdc üzerinden 20 yıl geçmesi detayıyla duygulandırmıştır.
(bkz:
tarihte bugün)
edit:
lig tv'deki
maraton programında o gece yayınlanan eric gerets klibi halâ favorilerimdendir.
https://youtu.be/otZygS-9Zvg