• 104
    bu kural zaten fenerbahçe için oluşturuldu. fener tam takır durumda şu an ve yabancı genişliği galatasarayın ufkunu çok açacaktı. fenerbahçe bu kurala itiraz etmeyecektir. bir yandan ise bu kural bizm için de iyi. sürekli sükseli transfer arayışı takımın içini açıkçası biraz boşalttı. 2026 yaz transfer döneminin sloganları “kaliteli türk oyuncular” ve “başarıya aç genç yabancı potansiyeller” olacaktır.
  • 106
    kuralın yaramadığı tek takım fenerbahçe.

    galatasaray 4 senedir üstüste şampiyon olup her yıl ağır düşüşe geçmiş çeşitli veteranlara akla hayale sığmayacak paralar teklif edip, bunlardan da hiçbir katkı alamadığı için makası açamıyor ve osimhen'i makas gibi kullanmaya çalışıyordu. dolayısıyla hiçbir satış da yapamadan, hazıra dağ dayandıramayarak batağa doğru emin adımlarla ilerliyorduk ki serbest düşüşe geçmiş yıldız eskileri yerine wonderkid'lere yönelme mecburiyetinde bırakıldık.

    gerçekten çiçek gibi oldu ya, hala inanamıyorum türk futbolunu şu ordu zihniyetinden kurtaracak kararı almayı nası becerdiler. yaz boyu yine hangi içi geçmiş veterana 10 milyon euro maaş bayılacağız diye gerilmekten transfer dönemi keyfi yaşayamıyorduk.
  • 109
    dandik bir kural. +4'e uyuyor diye aldığın futbolcu(lar), belki bir sene sonra +4 dışı kalacak. takımlar napacak? her yıl buna uydurmak için yabancı gönderip yerine yenilerini mi alacak? kadro istikrarı nasıl sağlanacak peki? sürdürülebilir bir model olduğunu düşünmüyorum.

    kuralın arkasında türkiye'yi emekli yabancı cennetine dönüştürmeme düşüncesi yatıyor olabilir. ama buna federasyon müdahil olmamalı. bu kulüplerin derdi. kafası çalışmayan batmak isteyen kulüp batar, yerine yenisi gelir. akıllı kulüpler ise göztepe gibi bir model çizer ve devam eder. benim için en geçerli model, hala premier lig modelidir.
App Store'dan indirin Google Play'den alın