• 1
    sevgili igor,

    bu sözlükte seni savunanlardan biri de benim. sende yıllardır aradığımız o hırsı, o tutkuyu gördük. çoğu galatasaray taraftarı seni saha kenarında şu an aramızın biraz bozuk olduğu birine benzetti.

    igor bu takıma çok önemli teknik adamlar geldi. kimi gamsız oyuncu grubu yüzünden, kimi kendi hataları, söylemleri yüzünden, kimi ise zaten bu seviyelerin adamı olmadığı için kalıcı olamadı.

    sen daha kariyerinin başında bir adamsın ve cesur bir adam olduğunu şu kararı alarak gösterdin zaten. boğulacaksak büyük denizde boğulalım dedin. bu cesareti takımın kanserli hücrelerini koparıp atarken de gösterirsin umarım. senden önceki beyefendi bu lakabı aldıysa gönderdiği çöplerin de etkisi var ama gücü hepsine yetmedi.

    yönetimle çok yakın olma. onlar gidecek çok da uzak olmayan bir zamanda. sen onlara karşı durursan taraftar da arkanda durur. korkularından dokunamazlar sana.

    taraftar demişken biz saha kenarında maçı yaşayan adamı severiz. hırslı ol, korkusuzca oynat takımı. gerisi zaten gelecek.

    tekrar hoşgeldin igor. umarım uzun ve başarı dolu olacak kariyerinde galatasaray da güzel bir yerde olur.
  • 4
    sevgili tudor,

    senden bir kaç şey isteyeceğim.
    birincisi bizim 3s dediğimiz senin de görünce "bunlar da futbolcu mu amk" diyeceğin 3'lüye buu formayı yasakla.
    ikincisi sen bir taktik ve plan çalışırken, sana kağıt uzatıp "bunlar oynayacak hoca!" diyen biri çıkarsa o kağıdı o herifin götüne sok. korkma galatasaray'da resmi hiç bir görevi yok o adamın.
    üçüncüsü koşmayan sneijder bile olsa azarla. biz seni destekleriz sen merak etme. yeter ki gücünü sesi çıkmayan efendi oyuncular üzerinde test etme. adaletli ol, vicdanının sesini dinle.
    o ses bizim sesimizdir ve seni şampiyonluğa götürecektir.

    saygılar....
  • 5
    sevgili hocam,

    eski takım arkadaşların zidane, ferrara, conte, deschamps fırsat buldukları ilk büyük takımda başarılı oldu. aynısını senin için de temenni ediyorum.

    takımda selçuk inan derebeyliği, sabri sarıoğlu kontluğu, semih kaya prensliği gibi yapılar mevcut. bunlara karşı galatasaray taraftarının isyan ateşini kullan. bastil nasıl basılıp kraliçe marie antoinette nasıl indirildiyse, sen de florya'yı öyle özgürleştir.

    şu takıma duran topta savunma organizasyonu ve daha ateşli bir futbol anlayışı aşılasan bile şampiyon oluruz. ama hesabını iyi yap, sene sonu kimlerin saltanatına son vereceğini iyi seç.

    seninle iyi bir gelecek istiyoruz sevgili hocam.

    tanrı seninle ve bizimle olsun.
  • 6
    hocam,

    riekerink bey sevdiğimiz bir abimizdi. janti kibar efendi adamdı, adabı, giyinmeyi çok iyi bilirdi. mesela sen bilme.
    çok tebessüm ederdi, sen etme.
    dursun'un kardeşi mehmet denen arkadaş abi onu oynatma bunu oynat dediğinde çaresiz oynatırdı. sen oynatma.
    gazeteci, kızlarınız garsonluk yapyor diye dalga geçerdi o da efendiliğini bozmaz muhattap olmazdı. sen ol. ağızlarına sıç.
    riekerink bey sevdiğimiz bir abimizdi ama kadroyu bi tuhaf dağıtırdı.
    ne varsa elinde gene döner dolaşır onun elinde kalırdı. senin kalmasın.
    riekerink bey 10 kişi kalmış rakibe baskı kuramazdı, sen baskının allahını kur kurdur.
    riekerink bey bu yedek kulubesine şöyle fiyakalı, ama biraz da yamuk otururdu. sen arkanıı arkadaşlara tribünlere ver, şöyle yaslan geriye.
    koltuk, yedek kulubesi sende kalsın kardeş, doğruları yaparsan biz arkanda dururuz o sana yeter.
  • 9
    hocam,

    gönlümdeki ilk adaydın. riekerink sezonu tamamlasa bile seneye seni istiyordum lakin ses olması gerektiğinden daha erken geldin bize. hoşgeldin öncelikle. şimdi hocam seni neden istedim ben? sen agresiftin, takımla yaşıyordun maçı. eşşek gibi koşuşturuyordun hepsini, otoriten vardı. bunların hepsi bizde de yap. oyuna hamlelerin yerindeydi, bizde de öyle olsun. çok zor bir anda geliyorsun ve şampiyonluk için biraz şansa ihtiyacın var. ancak ilk 2 maçtan 6 puan ile çıkarsan bazı şeyler herkes için daha da kolaylaşabilir. yolun açık olsun, başarılarla dolu olsun galatasaray kariyerin. adam kayırma. sırf isminden dolayı sabri, selçuk gibi adamları oynatma yada onları terbiye et, düzelt. hakeden formayı aldığı sürece sorun yok zaten.
  • 12
    hocam hoşgeldiniz.
    biliyorsunuz başınızda dursun ve ekibi var. bunlar vizyonsuzluğun kitabını yazdılar. lütfen sen onlara uyma. takımına konsantre ol. forma konusunda adaletli davran. bunları yaptıkça başarı gelecektir. başarılı olmanı çok istiyorum ancak bu sezon işinin zor olduğunu düşünüyorum. inşallah başarılı olursun hocam.
  • 13
    hocam...

    bizler heyecanlı insanlarız. umut bizim gibi fakirlerin ekmeği. bu yüzden umut beslemekten vazgeçmiyoruz başımıza ne gelirse gelsin...

    senden önceki hocamız jan olde riekerink için de çok güzel duygular ve umutlar yeşertmiştik kalbimizde ancak sonu kendisi için de bizler için de hüsran oldu - yolu açık olsun...

    umutlanmak istemiyorum hocam... ama doğruları yapıver...
    gözünü seveyim...

    sen koca italya, koca juventus görmüş adamsın...

    şu galatasaray'da yapılması gerekenleri yap, kesilmesi gerekenleri kes, forma adaletini sağla, zibidileri paketle, savunma mantalitesini kur, şu hayal kırıklığı yaşayan milyonları sevindir...

    başka talebim yoktur. şampiyon olmasan da olur.
  • 17
    hoşgeldin hocam,

    bizim hiçbir şey beklemeksizin sevdiğimiz tek şey galatasaray'dır. yönetimi, oyuncusu, parası, pulu ikinci plandadır.
    senden isteğim artık şu taraftar gün yüzü görsün, oynayan kalsın, oynamayan gitsin ama en önemlisi; şu formayı kimse yerde bırakmasın.
    sen boşver yönetimi, taraftar senden galatasaray'a yakışır futbol oynayan bir takım bekliyor.

    bu yönetim geçici. ama sen iyi olursan, bu taraftar seni bağrına basarsa kalırsın hocam.
    şansın bol olsun..
  • 19
    sayın mr.tudor

    bak beyim sana iki çift sözüm var;
    1.si şu takıma maç başı ortalama 10 km fazla koştur, söyle önde pres yapsınlar kulaklarını çek top rakipteyken öküz öküz bakıp beklemesinler,
    2.si sen stoper adamsın, pozisyon bilgisi nedir adam nasıl savunulur alan nasıl savunulur iyi bilirsin, elindeki malzeme malum kötü ama yap bişeler işte eşeğe bile 40 defa anlatınca anlıyor şu yan top gol yeme olayını çöz b*kunu yiyim.
    zaten bu iki meseleyi çözünce otomatikman şampiyon oluyoruz kaçarı yok, iyi bak kendine, bu çapsız yönetime özellikle de mehmet özbek midir nedir o herife karşı dik dur biz arkandayız. hadi allah'a emanet.
  • 22
    igor,

    sana igor diyorum çünkü bana göre galatasaray'a gelecek bir kapasiten veya başarın yok.
    ama sana tavsiyem var. galatasaray 3'lü defans oynayamaz hele bu kadrosu ile.
    en kısa zamanda 4-4-2'ye dönmen dileğiyle.
    galatasaray en büyük başarılarını 4-4-2 ile kazandı.
    cimbom kimseden korkmaz. başı dik yürür.
    biz kimseye göre taktik belirlemeyiz. önde basarız, gol yersek öyle yeriz.
    alah aşkına, fantazi filan yapma. linnes,ahmet çalık mutlaka oynasın. carole,balta uzak durun.
    kendine iyi bak. bunları yapamazsan sezon sonunu göremezsin.
    bir daha 27 şubat 2017 galatasaray beşiktaş maçında ki gibi gereksiz işlere girme.